Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن اسلامی دبیر کمیسون ماده 10 احزاب در نشستی با خبرنگاران گفت: مصوبه اول به گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا در جلسه مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: مصوبه دوم گزارش برگزاری مجمع عمومی حزب «نسل نو» هست که در کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با صدور پروانه فعالیت این حزب موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی افزود: کمیسیون مقرر کرد احزاب در صورت برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده حداکثر طرف سه ماه مکلف به تحویل مدارک منتخبین هستند و بدان جهت است که تاخیری در بررسی ها صورت نگیرد و اگر این تکلیف را عمل نکنند کمیسیون اقدام قانونی می‌کند.

دبیر کمیسیون ماده 10احزاب بیان داشت: برگزاری مجمع عمومی حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران اسلامی استان تهران در جلسه کمیسیون احزاب مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با صدور پروانه فعالیت موفقت گردید.

اسلامی ادامه داد: مصوبه نهایی درمورد گزارش مجمع عمومی حزب جمهوریت است و مقرر شد دبیر کمیسیون بررسی لازم در مورد چگونگی برگزاری انتخابات مجمع عمومی گذشته را به عمل آورده و نتیجه را به کمیسیون اعلام کند./فارس

ادامه دارد...

منبع: فردا

کلیدواژه: مجمع عمومی حزب جمهوریت برگزاری مجمع عمومی مجمع عمومی حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده "تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی" که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است، خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهاد‌های مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع‌های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد