Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از پنج‌شنبه 26 اسفند همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، «آوای جادویی» مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی/داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اوجی هم اجرای این مسابقه را بر عهده دارد.

این مسابقه همزمان با شب نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) به صورت رایگان در تلوبیون پلاس پخش خواهد شد. نخستین قسمت آوای جادویی پنج‌شنبه 26 اسفند در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهد شد.

فراخوان مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» مدتی قبل منتشر شده بود. در هر قسمت از آوای جادویی، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.

«آوای جادویی» اولین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس در نوروز 1401 است که به 20 میلیون کاربر اپلیکیشن تلوبیون ارائه می‌شود. مخاطبان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، بدون اشتراک (به صورت رایگان) و با اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و صدها محتوای جذاب دیگر دسترسی پیدا کنند. برنامه‌های دیگر بسته عیدانه تلوبیون در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوروز اینترنت امام زمان اینترنت نوروز برنا تلوبیون آوای جادویی تلوبیون پلاس آوای جادویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان