Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۶۵ نفر گرفتار طوفان شن در سه استان کرمان، اصفهان و یزد خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور با اشاره به وقوع طوفان شن در ۳ استان کرمان، یزد و اصفهان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با وقوع طوفان شن در ۳ استان کرمان، یزد و اصفهان، ۲۳ تیم شامل ۶۵ نفر به ۱۹۶۵ نفر امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان امدادونجات با بیان اینکه ۸ شهرستان نیازمند خدمات امدادی بودند اظهار کرد: در این مدت ۱۰ محور امدادرسانی شده و ۸۳ نفر هم اسکان اضطراری یافته‌اند.   بیشتر بخوانید: توصیه‌های هلال احمر برای داشتن چهارشنبه سوری بی خطر
ولی پور با اشاره به ارائه خدمات درمانی به افراد گرفتار در طوفان شن گفت: نیرو‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر به ۳۲ نفر خدمات سرپایی ارائه کرده و یک نفر را هم به مرکز درمانی انتقال دادند.   انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر مهدی ولی پور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر مهدی ولی پور هلال احمر طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت