Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:50:22 GMT

توجه ویژه استاندار همدان به فرزندان شهدا در انتصابات

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۵۴۳

توجه ویژه استاندار همدان به فرزندان شهدا در انتصابات

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی شهرستان رزن و بخشدار سردرود، گفت: روز گذشته مصادف بود با ۲۲ اسفند که در تقویم به نام روز شهید نام گذاری شده، عزت و اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا است.

وی ادامه داد: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران امری مبرهن و لازم است چرا که شهادت طلبی و مجاهدت در راه حفظ امنیت کشور و اعتلای اسلام نوید بخش سعادت یک ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با بیان اینکه استاندار همدان در انتصابات توجه ویژه‌ای به فرزندان معظم شاهد دارد، اظهار کرد: فرزندان شهدا که با الگو قرار دادن پدران گرانقدرشان امروز در عرصه‌های مختلف حضور دارند در مدیریت نیز با روحیه جهادی و ایثارگری منشأ اثر و خدمت هستند.

مخفی تصریح کرد: ما امروز مفتخریم که از فرزندان شهدا در پست‌های مختلف استان از جمله فرماندار، مدیرکل، معاون مدیرکل، بخشدار وغیره استفاده می‌کنیم و این اهتمام استاندار همدان موجب قدردانی و تشکر رئیس مجلس ایثارگران شده است.

وی با بیان اینکه ورود همه مسئولان و نخبگان به موضوع جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی ضروری است، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام، بدخواهان و جریان نفاق مشغول لجن‌پراکنی و سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی هستند شایسته نیست که ما تریبون‌های نظام را به امور غیر واقعی و کم اهمیت اختصاص دهیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که دولت قبل کشور را در چه شرایطی به دولت سیزدهم تحویل داد.

مخفی با بیان اینکه در استان همدان در ابتدای ورود استاندار جدید به سبب ناکارآمدی تأمین آب شرب همدان دچار مشکل بود و حتی به دلیل بی تدبیری در تعیین قیمت نان در این حوزه نیز دچار مشکل بودیم، اضافه کرد: متأسفانه شاهدیم بانیان وضع موجود طلبکار شده اند و دولت سیزدهم را متهم به ناکارآمدی می‌کنند.

وی با بیان اینکه استاندار دولت سیزدهم در همدان با تاسی از آیت الله رئیسی به دنبال کم کردن فاصله با مردم است، تاکید کرد: جمعه‌ها در همدان تعطیل نیست و جز روزهای کاری استاندار است و نیز خدمت به صورت مستمر با حضور استاندار برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در مدت چهار ماه و نیم حدود ۳۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور شخص استاندار تشکیل شده، گفت: نتیجه این جلسات بازگشت حدود ۳۰ واحد تولیدی به عرصه تولید بوده است.

مخفی تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب از تالوار اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت استان در سایه وحدت و همدلی و گذشت از خواسته‌های شخصی و حزبی و گروهی به نفع مصلحت مردم امکان پذیر است که خوشبختانه هم اکنون، فضای خوبی در استان همدان فراهم است.

در این آئین، «حمید عبدلی» به عنوان معاون سیاسی فرماندار شهرستان رزن معرفی و از زحمات علی لشکری تقدیر و همچنین «علی حمزه خانی» تجلیل و «هادی ذاکر» به عنوان بخشدار سردرود معرفی شد.

کد خبر 5447001

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رزن شهرستان رزن بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان جهاد تبیین گرد و غبار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت در استان همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم اختتامیه جشنواره جوانان پرچمدار استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

علی حقیقی در این مراسم با اشاره به اینکه جوانان در اولویت قرار دارند، اظهار داشت: این جوانان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند و هدف اقدامات ما باید این قشر از جامعه باشد‌. اداره ورزش و جوانان با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط برنامه های متنوع و زیادی انجام داده است و تا کنون بیش از 7میلیارد تومان اعتبار در این حوزه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 10 سرفصل برگزار و 189 نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر 64 داور در تهران انجام گرفت و 30 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه  تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین هارو برای جوانان استان رقم بزنیم گفت: وی با تقدیر از حمایت های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال 1402 گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی سال 1402 سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

در این مراسم از 30 جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت تجلیل به عمل آمد که اسامی آنها شامل؛ علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قران و خادم اهل بیت(ع)، از دیانا حیدری، حامد پری‌زاده و سیدمیثم حسنی در بخش فیلم، امیرعلی سلیمانی، ریحانه نوری و سیدابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش، بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، امید پوره‌ای، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش‌بنیان، مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریی حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمدحسن مؤمنی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است