Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۶۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: کشف این میزان قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۲ درصدی دارد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت 157 شهید نیروی انتظامی استان از کاهش جرایم خشن در سال جاری خبر داد و اظهار داشت با برقراری امنیت پایدار در استان خوشبختانه امسال هیچگونه سرقت از طلافروشی‌ها و بانک‌ها در استان به ثبت نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف 92 درصد سرقت‌ها در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در سال جاری علاوه بر کشف همه جرایم خشن بخشی از جرایم خشن سال قبل هم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر کشف موارد مخدر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امسال 8 تن مواد مخدر در استان توسط نیروی انتظامی کشف و در این راستا 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی از اجرا طرح پاکسازی از محلات آلوده به مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: 973 طرح پاکسازی در نقاط آلوده استان بوشهر اجرا و 508 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 656 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: کشف این میزان قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 72 درصدی دارد.

سردار سوسنی رفع تصرف در سواحل بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا همگام با دستگاه‌های اجرایی نیروی انتظامی در شناسایی و کشف حریم 60 متری دریا در سواحل استان فعالیت و اقدامات لازم اجرایی کرد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال افزود: کسانیکه در آیین چهارشنبه آخر سبب ایجاد مشکلات امنیتی شوند نیروی انتظامی قاطعانه برخورد می‌کند.

چهارشنبه آخر سال را «چهارشنبه سوزی» نکنیم/ توصیه‌های آتش‌ نشانان خراسان شمالی به گویش‌های مختلف+فیلممتخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوندبازی با آتش در چهارشنبه‌ آخر سال؛ ترقه‌هایی که برای عید مصدومیت می‌آورد

رئیس پلیس استان بوشهر از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال جدی بگیرید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه آرامش و سلامت مردم از اولویت‌های پلیس است گفت: مخلان امنیت و آسایش جامعه در آیین چهارشنبه آخر سال تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار می‌گیرند و از هیچ کوششی برای تداوم امنیت پایدار فروگذاری نمی‌شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان بوشهر چهارشنبه آخر سال استان بوشهر نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه