Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:55:41 GMT

سولانا می‌تواند رقبا را شکست دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۸۹۱

سولانا می‌تواند رقبا را شکست دهد

آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیانگذاران سولانا (SOL)، از عملکرد بهتر این پلتفرم قراردادهای هوشمند از رقیب خود، اتریوم خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاکوونکو در مصاحبه جدیدی با یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Circle، جرمی آلیر، می‌گوید که تعداد کاربران فعال روزانه در سولانا از سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، مانند اتریوم و راه حل مقیاس بندی لایه دو پالیگان (MATIC) بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولانا حدود دو میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، اما کاربران فعال روزانه پالیگان و اتریوم، در حدود ۳۰۰ هزار یا کمتر از آن می‌باشند. برای من، این یک معیار واقعاً مهم است، زیرا نشان می‌دهد که فعالیت‌های انسانی واقعی‌تر باعث می‌شود افراد بیشتری در این زنجیره کاری فعالیت کنند. این واقعاً هیجان‌انگیز است.

یاکوونکو می‌گوید که هدف سولانا این است تا حد امکان توسعه‌دهندگان و کارآفرینان، محصولات خود را در شبکه بلاک‌چین عرضه کنند؛ او مسیری را ترسیم می‌کند که معتقد است روزی سولانا به تعداد خیره کننده ۱۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید.

چیزی که ما فعالانه در تلاش هستیم تا به آن دست یابیم، این است که به همه این کارآفرینان جدید اجازه دهیم پروژه‌های خود را راه اندازی کرده، محصولات خود را عرضه کنند. چیزی که می‌خواهم ببینم این است که آیا ما واقعاً به تعداد هزار تیم فعال در سولانا خواهیم رسید؟ چیزی که در هکاتون اتفاق می‌افتد. یا ده هزار؟ آیا می‌توانیم این عدد را حتی بزرگ‌تر کنیم؟ زیرا اگر این اتفاق بیفتد، اگر واقعاً به نقطه‌ای برسیم که هزاران برنامه‌نویس در حال ساختن پروژه‌ای باشند، آنگاه رسیدن به نقطه‌ی عطف ۱۰۰ میلیون کاربر زیاد دور نیست. شما نمی‌توانید آن موج را متوقف کنید.

کد خبر 561770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سولانا رمزارز سولانا ارز دیجیتال سولانا رمز ارز ارز دیجیتال بیت کوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در سال 2021 با قراردادی 6 ساله از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست. او سومین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند و معتقد است که پپ گواردیولا دیدگاهش نسبت به فوتبال را تغییر داده است.

جک گریلیش به اسکای اسپورت گفت: "پپ گواردیولا باعث شد که فوتبال را متفاوت ببینم. می‌دانم که مردم در مورد من می‌گویند: «او الان مثل قبل دریبل نمی‌زند، روی مدافعان مانور نمی‌دهد»، اما من مشکلی ندارم. تیمی که من الان در آن هستم با استون ویلا کمی متفاوت است، ما واقعاً در مقابل تیم‌هایی که شاید ضعیف‌تر باشند، بازی نمی‌کنیم."

تفاوت استون ویلا و سیتی؟

ما در سیتی مبتنی بر مالکیت هستیم، توپ و بازی را کنترل می‌کنیم، حتی در مقابل یک تیم شاید ضعیف‌تر، از این طرف به آن طرف می‌رویم، تا جایی که می‌شوید منتظر می‌مانیم، و بعد "بوم" وقت حمله می‌رسد. من تمام دوران حرفه‌‌ای‌ام را در ویلا بودم، تیم واقعاً حول من ساخته شده بود، به خصوص در سه سال پایانی...

پپ گواردیولا؟

گاهی اوقات پیش خودم اینطور فکر می‌کنم که "چطور چنین چیزی به فکر او رسیده است؟" برخی از چیزهایی که به ذهن پپ می‌رسد، غیرقابل باور است. او واقعا باعث شد دیدم نسبت به فوتبال عوض شود.

کایل واکر؟

به نظرم او قطعا بهترین دفاع راست جهان است. روز قبل یک ویدیو دیدم که بسیاری از وینگرها می‌گویند کایل سرسخت‌‌ترین است. وینیسیوس این را گفت، ادن هازارد، نیمار و خیلی‌ها این را گفته‌اند، بنابراین من هم نظرم را اضافه می‌کنم.

خطاهای زیاد روی خودت؟

واقعا زیاد ناراحت نمی‌شوم. از آنجایی که در منچسترسیتی هستم، آنقدرها مرتکب خطا نمی‌شوم، خودم نمی‌دانم چرا. نمی‌دانم به این دلیل است که برخی از من دلخور هستند و فقط می‌خواهند به من لگد بزنند یا می‌خواهند بازی را به هم بزنند.

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا