Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:این پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی، ثمره خون شهدا بوده و با بصیرت و وحدت باید آن را حفظ کنیم. - اخبار استانها -

به کزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز در نخستین یادواره 72شهید عشایری استان گلستان که با حضور مردم و عشایر غیور شهرستان مراوه‌تپه و خراسان شمالی و رضوی برگزار شد، اظهارداشت:خانواده‌های 10هزار شهید عشایر کشور، 4 هزار شهید گلستان ، 100 شهید اهل سنت و 72 شهید عشایر گلستان سند مقاومت و افتخار کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:زمانی در اوایل انقلاب دشمنان خارجی به خیال اینکه انقلاب ایران نوپا است صدام را تحریک و مسلح نموده و وادار به حمله به ایران نمودند غافل از اینکه این عشایر هوشیار بوده و دشمن را از کشور بیرون راندند.

خطیب جمعه سنندج: امنیت و آسایش کنونی مدیون خون شهداستآل‌هاشم: نیروهای مسلح در دل مردم جا دارند/ مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارندتذکر آیت‌الله‌علم‌الهدی به مسئولان/ نباید از خون شهدا برای خود سکوی پرش ساخت

سردار ملک افزود: شهدایی که از میان ما رفتند با تقدیم جان و مال خود عزت را با خدا معامله نموده و عزت را برای کشور خریدند و ایران اسلامی با اقتدار خود عظمت پوشالی آمریکا و اسرائیل را با خاک یکسان کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت:این پیروزی‌های بزرگ ثمره خون شهدا بوده و با بصیرت و وحدت باید آن را حفظ کنیم.

در ادامه این مراسم شاعر حاجی بای محمد قلیچی یکی از سروده های کتاب اشعار خود در خصوص شهدا را قرائت نمود.

در پایان برنامه نیز از خانواده شهدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش

دریافت 39 MB کد خبر 6096687

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش