Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک امیدوار است رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید عملکردی مشابه بازی مقابل تاتنهام داشته باشد.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان حاضر شد و در مورد این دیدار، کریستیانو رونالدو و مسائل دیگر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در مورد وضعیت بازیکنانش گفت:

تمام بازیکنان برای بازی فردا در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی شک و شبهه نسبت به لوک شاو وجود دارد. او دیروز و امروز در تمرینات بوده است اما باید صبر کنیم و ببینیم کاملاً آماده و در دسترس است یا خیر. تمام بازیکنان دیگر به تمرینات برگشته و در دسترس هستند. تست کرونای برونو فرناندز دیروز منفی شد و به همین علت امروز توانست با ما تمرین کند.

کریستیانو رونالدو؟

نگران نیستم که او نتوانسته است ریکاوری کند، او همیشه فردی بوده که مراقب خودش و بدنش بوده است. او می داند چه کاری انجام دهد. خواهیم دید او می تواند دوباره هت تریک کند یا خیر. زدن سه گل مقابل چنین تیمی اصلاً آسان نیست. عملکرد کلی او مقابل تاتنهام خوب بود، اگر نگوییم بسیار خوب بود و این همان چیزی است که امیدواریم فردا شب نیز دوباره از او ببینیم. مسئله فقط در مورد کریستیانو نیست، در مورد کل تیم است. در نیمه اول در مادرید دیدیم که چه کاری نمی توانیم انجام دهیم، چگونه نمی توانیم بازی کنیم. این مسئله دیروز و امروز موضوع بزرگی برای ما بود. باید بدانیم از نظر تاکتیکی چه چیزهایی لازم است و باقی مسائل مربوط به انرژی است.

اهمیت لیگ قهرمانان؟

بله مهم است اما برای ما همه چیز بیشتر به جاه طلبی ورزشی خودمان مربوط می شود. ما بسیار جاه طلب هستیم، می خواهید به روند خود ادامه دهیم، می خواهیم نشان دهیم که می توانیم با بهترین تیم های اروپا رقابت کنیم و بنابراین همه تلاشمان را می کنیم تا بازی فردا را ببریم.

لیگ قهرمانان در فصل آینده؟

مهم نیست از چه راهی سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب کنیم. سوال این است که چه چیزی واقع بینانه تر است. فردا لیگ قهرمانان است و هر کاری که احتمالاً بتوانیم را برای پیروزی در بازی فردا و حضور در مرحله بعد انجام بدهیم. حتی اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، تیم های خوب دیگری نیز در این رقابت حضور دارند. در فاصله سه هفته، در لیگ برتر و در خانه باید مقابل لسترسیتی بازی کنیم و همچنان سعی خواهیم کرد برای پیروزی در بازی های بعدی لیگ تلاش کنیم. ما کاملاً آگاهیم که دیگر نباید امتیاز از دست دهیم. آرسنال در فرم خوبی قرار دارد. آن ها دیروز دوباره بازی خود را بردند. باید مراقب خودمان باشیم و بازی های مان را ببریم. فردا، رقابت متفاوتی است. این لیگ قهرمانان است و همه افراد حاضر در تیم بسیار باانگیزه هستند.

اتلتیکو مادرید؟

این که ما گل اول بازی را دریافت نکنیم، بسیار مهم است. به خصوص مقابل تیمی مانند اتلتیکو مادرید که برای آن اهمیتی ندارد که تیم مقابل توپ را در اختیار داشته باشد. در چهار یا پنج بازی اخیر، آن ها مالکیت توپ زیر پنجاه درصد داشتند. ما از آن آگاهیم، می خواهیم سعی کنیم در صورت امکان اصلاً گلی دریافت نکنیم اما مهم خواهد بود که ما گل اول بازی را بزنیم.

رافائل واران؟

او بسیار مهم است اما با ویکتور لیندلوف نیز ما در چندین بازی پیروز شدیم و عالی بازی کردیم و چندین کلین شیت داشتیم. در حال حاضر ما بازیکنان برتری در مرکز خط دفاعی داریم و تصمیم گیری برای فردا کار آسانی برای من نخواهد بود. وقتی ویکتور مقابل تاتنهام به بازی آمد، عالی بازی کرد. همان طور که گفتم، این که رافائل را دوباره کاملاً آماده در اختیار داریم، خوب است. مراقب او بودیم و او نیز مراقب خود بود. حال به نظر می رسد که او دوباره آماده عملکرد روزانه است.

 

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود