Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه‌ی خیریه و عام‌المنفعه قم حامی آموزش کودکان فاقد سرپرست موثر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه‌ی برتر در میان خیریه‌های فعال در استان قم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این موسسه‌ی خیریه‌‌ی آموزشی که با رعایت شفایت مالی و حفظ کرامت انسانی از سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است، حامی تحصیل بیش از 600 دانش‌آموز مستعد در معرض خطر ترک تحصیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارالاکرام قم با رویکرد توسعه‌ی انسانی از تحصیل کودکان تا شهروندان خوب، بسته‌های حمایتی پنجگانه (آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشت و درمان؛ فرهنگی، هنری و ورزشی و مشاوره و روانشناسی) را به کودکان و نوجوانانی ارائه می‌کند که دارای شرایط حمایت باشند و در یک سال گذشته، بیش از 458 کلاس آموزشی را برای دانش‌آموزان بورسیه شده خود برگزار کرده است.

در دارالاکرام قم 160 داوطلب به صورت همیار آموزشی و پزشکی و مددکاری فعالیت دارند و در دوران پساکرونا و رواج آموزش از راه دور بیش از 108 تبلت به دانش‌آموزان اهدا شده است.

از دستاوردهای این موسسه‌ی خیریه آموزشی می‌توان به کسب معدل بالای 18 بیش از 108 دانش‌آموز دبیرستانی اشاره کرد.

دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده نمی‌بیند و به این منظور کلاس‌های آموزشی متعددی را برای مادران دانش‌آموزان بورسیه‌شده برگزار می‌کند و تاکنون بیش از 85 نفر از مادران نیز در دوره‌های نهضت سوادآموزی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، محسن مسعودیان‌راد، با ابراز خوشحالی از فعالیت‌های منظم و هدفمند و آنلاین دارالاکرام قم، با اشاره به فعالیت موفق سامانه آنلاین این موسسه؛ یعنی «به مهربانی»، تفاهم‌نامه‌ی جدید همکاری را با این نهاد خیریه امضا کرد تا در بخش مددکاری، آموزش و درمان، همکاری‌های لازم و جدی انجام شود و از موازی‌کاری‌ها پیشگیری شود. وی نماینده‌ای نیز جهت پیشبرد کارها به موسسه معرفی کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قم کودکان خانواده کمیته امداد امام خمینی دارالاکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم