Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:06:29 GMT

خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۱۱۹۴

خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر دوشنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ما دست یاری و کمک به سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی دراز می‌کنیم تا به حق مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازمندی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی تصریح کرد: خدمت در این نهاد ارزشی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و با شیدایی تمام تلاش خواهیم کرد تا زمینه‌ساز جلب رضایت نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی باشیم که چشم انتظار اقدام جهادی و انقلابی در مسیر حرکت تحول‌آفرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: فضای پاکدستی و مردمی بودن در دولت سیزدهم شکل گرفته و سازمان بهزیستی نیز به عنوان یک سازمان تخصصی و حمایتی تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف با جلب مشارکت خیرین، تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در خدمت ناشنوایان، نابینایان، معلولان و سالمندان باشد.

رضایی افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت این سازمان نیازسنجی‌ها را به درستی انجام داده و به شکل صحیح و شفاف کارها و خدمات مناسب را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در موضوع شفاف‌سازی بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم بسیار مهم است که در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها نیز استفاده خواهیم کرد تا آحاد جامعه بیشتر با خدمات تخصصی و توانمندسازی سازمان بهزیستی آشنایی پیدا کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل چهره فقر را در جامعه زیبنده نظام اسلامی ندانست و اضافه کرد: با تاکید رئیس جمهور و رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی ما بر این خواهد بود تا به رفع فقر مطلق در جامعه و استان اردبیل کمک کنیم تا توانمندسازی افراد نیازمند به شکل درست و صحیح انجام شود.

کد خبر 5447137

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی اردبیل دستگاه های اجرایی مطالبه گری دولت سیزدهم مشارکت خیرین گروههای جهادی ناشنوایان نابینایان معلولان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفر استانی شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان جهاد تبیین گرد و غبار مشهد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد