Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم المعینی سفیر عمان در ایران این مطلب را در دیدار با حامد فروزان مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد. 

وی همچنین در این دیدار تصریح کرد: معتقدیم همکاری‌های دو جانبه کشورها باید افزایش یابد و آمادگی تأسیس کارخانه‌های ایرانی در حوزه‌های دارویی در کشور عمان را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر عمان در ایران افزود: فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط با چند وزارتخانه در عمان می‌شود و امیدواریم در موضوعات متناظر تفاهم‌ نامه‌هایی بین وزارتخانه‌ها امضا شود.

 مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار با سفیر عمان در ایران به روابط تاریخی، فرهنگی و دوستانه دو کشور اشاره و اعلام آمادگی کرد: تجربه‌های این وزارتخانه و سازمان‌های زیرمجموعه به سازمان‌های متناظر در این کشور منتقل می‌شود.

حامد فروزان ضمن اشاره تأکید مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی مبنی بر افزایش تعاملات تجاری و همکاری‌های دوجانبه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت مردم را تشریح کرد.

وی به سفر وزیر کار وقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۹۲ به عمان و امضای دو تفاهم‌ نامه در حوزه‌های آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار و اشتغال با وزارت نیروی کار وزارت عمان اشاره کرد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت مردم افزود: دو برنامه اقدام مشترک همکاری بر اساس یادداشت تفاهم نامه‌های منعقده به همراه تاریخ‌های پیشنهادی جهت برگزاری اولین نشست کارگروه‌های همکاری ارسال شده و درخواست داریم با هماهنگی مسئولین مرتبط عمان، زمان نشست مشخص شود.

فروزان به ایجاد بندر کشتیرانی مختص سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: به زودی دعوت‌ نامه رسمی همراه با تاریخ پیشنهادی بابت حضور وزیر کار عمان در ایران ارسال و این موضوع در دستور کار وزارت مردم قرار دارد.

 

برچسب‌ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عمان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عمان ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عمان ایران کار و رفاه اجتماعی عمان در ایران وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان

رزا اوتنبایوا، رئیس یوناما در دیدار با والی طالبان در ولایت لوگر با اشاره به فعالیت های یوناما در زمینه های تعلیمی، خدمات صحی و تغییرات اقلیمی در افغانستان اظهار کرد: یوناما درآینده نزدیک، یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی را در ولایات مختلف افغانستان ایجاد می‌کند.

والی طالبان در لوگر نیز در این دیدار گفت: هیأت حاکمه سرپرست افغانستان برای حل مشکلات تعلیمی، صحی و دیگر مسایل مردم تلاش‌ کرده و کوشیده است خدمات بهتری به مردم ارایه کند.

ضیاءالرحمن مدنی همچنین از یوناما خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

پیش از این نیز رئیس یوناما در دیدار با شماری از سفیران و نمایندگان کشورهای منطقه در کابل بر تلاش فراوان برای صلح و ثبات اقتصادی در افغانستان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟