Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جهانگیر کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: معتقدم هرچه فاصله میان رسانه ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان کمتر شود و اطلاع رسانی از نحوه عملکرد و سیاست گذاریهای باشگاه به طور مرتب و بدون واسطه انجام شود به شفاف سازی مسائل و رفع سوء تفاهمات کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان، افزود: تلاشمان آن بود که نگاه بهتری به مدرسه فوتبال و رده‌های مختلف پایه داشته باشیم از همین رو پیگیر تمامی مسائل اعم از لجستیک (توپ، لباس، مربی و غیره) و بازیهای آنان با همراهی آقای شاملی به عنوان رئیس آکادمی و مربیان مربوطه بوده و هستیم. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه قدر مسلم اگر روی پایه ها کار فنی و سیستماتیک انجام شود تعداد زیادی از همین بازیکنان می‌توانند جذب تیم بزرگسالان شوند، یادآور شد: استعدادیابی و پرورش نخبگان یکی از رسالت‌های باشگاه صنعت نفت است، بازیکنان پرورش یافته می توانند جذب دیگر تیم‌ها و حتی صنعت نفت شوند.

کی شمس گفت: سعی داریم تا با همراهی و مساعدت مدیریت شرکت پالایش نفت آبادان در سالهای آتی یک یا دو زمین جانمایی شده در جنب زمین پیروز و قایقرانی را به مجموعه زمین های تمرینی اضافه کنیم، امید می رود با همراهی دیگر دستگاهها و کمک مسئولان شهری هرچه سریعتر این اتفاق خوب بیفتد.

وی افزود: از فرماندار، استاندار، نمایندگان و دیگر مسئولان می خواهیم تا نگاهشان تنها به سمت پالایشگاه نباشد، نگاه یک جانبه به پالایشگاه آن هم تحت عنوان انجام مسئولیت های اجتماعی سبب شده تا دیگر دستگاهها و شرکت ها از جمله پتروشیمی، پاسارگاد، ایرانول، شهرکهای صنعتی و غیره مسئولیت شان را فراموش کنند و باورشان شود که در این باره هیچ مسئولیتی ندارند. بایستی همگی دست در دست یکدیگر داده و در انجام امور محوله به درستی انجام وظیفه کنیم. انجام تمامی امور به تنهایی از عهده ی پالایشگاه بر نمی آید.

وی اظهار کرد: از دیگر تیم های فوتبالی فعالی شهرستان نیز می‌خواهیم تا خودشان را جدای از صنعت نفت نبینند و پای کار بیایند، بایستی همگی گرد هم بیاییم و هر کدام در پرورش بچه‌های این شهر سهمی را عهده دار شویم. تاکنون این شورا یک بار هم جلسه برگزار نکرده و اگر برگزار کرده دوستان اشاره کنند چون ما که چیزی ندیدیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فوتبال در ایران معطوف به سه چهار تیم است و به صورت عادلانه مدیریت نمی‌شود، افزود: فدارسیون فوتبال در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش، کفه ترازو را به سود تیمهای استقلال و پرسپولیس وزن کرده و دیگر تیمها از این پتانسیل کمترین بهره را می‌برند. پارسال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بابت تبلیغات محیطی به باشگاه صنعت‌نفت آبادان رسید که درصد زیادی از همین مبلغ بابت جرائم مختلف کسر شد، این موارد زیبایی‌های فوتبال را گرفته، فوتبال ایران همه چیزش ناعادلانه است.

وی با اشاره به اینکه خود فدراسیون برای تبلیغات محیطی درصد مشخص می‌کند، تصریح کرد: این در حالیست که تبلیغات محیطی می‌تواند در سال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای تیمها سود مالی داشته باشد اما زورمان به صدا و سیما نمی رسد. اگر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی برای ما به صورت کامل درنظر گرفته شود به طور قطع برای بودجه در طول سال با مشکل مواجه نمی‌شویم اما این مورد هم تنها معطوف به استقلال و پرسپولیس است تا این ۲ تیم بتوانند اعتبارات مورد نیاز خود را در طول فصل جذب کنند.

کی‌شمی یادآور شد: بایستی قانون عدم کمک به تیم‌های دولتی اصلاح شود از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست تا زمان باقی است برای اصلاح این قانون در برنامه ی هفتم بودجه تلاش کنند تا تیم صنعت‌نفت مانند امسال با مشکل تامین بودجه روبرو نشود. قانون یک طرفه نیست در بند ۲ ماده ۹۴ اجازه جذب اعتبار توسط تیمهای دولتی را از طریق ارگان‌های دولتی نمی‌دهد بایستی بند «پ» ماده ۹۲ قانون که در مورد جذب درآمد از حق پخش است توجه و این قانون اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه ی قانون بایستی گرفتن حق و مطالبات تیم‌های ورزشی باشد و برای آن بایستی دیوان محاسبات به این موضوع ورود و رسیدگی کند تا قوانین به درستی اجرا شود، گفت: انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال در راستای اجرای قانونی که مصوب شده گام بردارد که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و عزت برای همه تیم‌ها یکسان نبوده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس به طور ۱۰۰ درصد دولتی هستند و بیشترین بهره را نیز از اعتبارات دولتی می‌برند اما از نظر قانون، تیم صنعت نفت آبادان ۸۵ درصد دولتی است و تمامی دستگاه‌های نظارتی نیز بر روی آبادان تمرکز کرده اند تا برای آن از اعتبارات دولتی هزینه نشود، خاطرنشان کرد:  تاکنون سه تیم نفتی در کشور با قوانین مجلس به سمت نابودی رفته اند که در صورت ادامه ی این روند در سالهای نه چندان دور تیم صنعت‌نفت آبادان هم متلاشی و به سرنوشت دیگر تیم های نفتی مبتلا می شود.

وی با اشاره به این موضوع که اگر بتوانیم به طور سالانه پنج بازیکن را به تیم بزرگسالان تزریق کنیم 10 میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی کردیم و این یکی از اهداف ما است، گفت: متاسفانه از سال ۹۳ تاکنون سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان اسپانسر سالی 10 میلیارد تومان به تیم صنعت ‌نفت آبادان کمک می‌کند و این در حالیست که سال به سال هزینه‌ها رو به افزایش است.

کی‌شمس با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی، هفت سال است که هیچ گونه افزایش اعتباری در میزان کمک مالی اش به تیم نفت نداشته است، اظهار کرد:  دبیر شورای عالی مناطق آزاد هم از ابتدای فصل جاری وعده ی کمک بیشتر به تیم نفت را داده اما محقق نشده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه پیشنهاد انجام تغییرات در اساسنامه باشگاه و یا رفتن باشگاه زیر نظر پالایشگاه به عنوان یک شرکت دولتی هم نمی‌تواند گرهی از مشکلات مالی این تیم باز کند، تصریح کرد: تمامی وعده های مسئولان مختلف چه ملی، چه استانی و حتی شهرستانی تاکنون شکل عملیاتی به خود نگرفته است درحالی که فصل و سال رو به پایان است. دوربین‌ها، گیت‌ها، فروش بلیط و غیره را به روزآوری کردیم و با توجه به شرایط فعلی ناشی از کرونا امکان ورود ۳۰ درصد از تماشاگران به ورزشگاه وجود دارد به پاس قدردانی از همراهی و حمایت همه جانبه ی هواداران، به طور جدی پیگیری این موضوع هستیم.

وی  با ابراز رضایت از عملکرد سرمربی و کادر فنی تیم، در مورد تمدید قرارداد آنان برای فصل بعد، گفت: این کادر با روحیه خاصی که دارد به طور واقعی پای کار است و در میان هواداران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. سرمربی با کمترین امکانات و با وجود تمامی مشکلات اتحاد خاصی را میان مجموعه تیم رقم زد. برای تمدید قرارداد بایستی بررسی‌های لازم از جمله تامین منابع مالی انجام شود و اگر هیات مدیره فعلی به کار خود ادامه دهد همین کادر فنی نیز جزو اصلی ترین گزینه برای فصل آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مدیرعامل نفت آبادان علیرضا منصوریان شورای ورزش آبادان شورای ورزش وزارت نفت تیم های نفتی آبادان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تبلیغات محیطی دیگر تیم تیم صنعت تیم ها کی شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام عملی برای جهش تولید

دیدار کارگران شریف و زحمتکش کشورمان با رهبر معظم انقلاب، رهاورد جدیدی از هدایت‌های معظم‌له درخصوص تحقق شعار سال داشت:
– برای رسیدن به افق روشن آینده تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنید.
– کارگران رکن جهش تولید در کشور هستند.
– صاحب‌نظران اقتصادی در دولت و خارج دولت راه‌های فراوان مشارکت در تولید را به مردم نشان ‌دهند.
– مسئولان کشور، راه مشارکت آسان را فراهم کنند.
برای تحقق این رهنمودها می شود راه‌های زیر را رفت و به نتیجه رسید :
۱- ما برای تحقق شعار کلیدی جهش تولید با مشارکت مردم دو قانون دقیق و عملی داریم.
قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مصوب ۱۳۹۰ و یکی هم قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور.
اگر رئیس جمهور محترم روی اجرای این دو قانون تمرکز و از طریق مدیریت خوب معاون اول تمامی مواد آن را پیگیری کنند گامی حیاتی برای تحقق شعار سال برداشته خواهد شد.
در این دو قانون وظایف کلیدی برای دولت و بخش خصوصی از طریق اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور تعریف شده است که می توان به رهنمودهای رهبری را از طریق عملیاتی کردن این وظایف عمل کرد.
ماده ۱۱ این قانون اشاره به تشکیل یک پارلمان بخش خصوصی تحت عنوان شورای گفت‌وگو دارد. فهرست ریزی را تحت عنوان وظایف این پارلمان ارائه داده است که می تواند همه موانع جهش تولید را یکجا بردارد.
اعضای این پارلمان عبارتند از وزیر یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی که موضوع مانع تولید به آن دستگاه مربوط می شود.
تشکل‌های اقتصادی سراسر کشور و نمایندگان آنها در اتاق بازرگانی عضو این پارلمان هستند.
ماده ۱۳ در هر یک از استان‌ها می‌گوید: استاندار با همکاری رؤسای اتاق‌ها در استان شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را به ریاست خود تشکیل دهد و وظایف محوطه در قانون را عملیاتی کند.
۲- به نظر می رسد رئیس جمهور محترم با تشکیل یک پایگاه اطلاع‌رسانی در دبیرخانه مشترک دائمی در شورای گفت‌وگو یا پارلمان بخش خصوصی با مدیریت و مسئولیت بخش خصوصی گزارشات اجرایی برای تحقق شعار سال را به عنوان اولین گام پیگیری و حل مشکلات را یک به یک با زمان‌بندی در این پایگاه رصد کند.
۳- دولت با پرهیز از تصدی‌گری و مبارزه با رانت‌خواری‌ها در تعارض منافع بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی اگر به نفع تولید در بخش خصوصی تمایل پیدا کند، مشوقی برای کارآفرینی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود.
بی‌تردید مشارکت موفق مردمی در داخل، رهگشای مشارکت مردمی از سوی ایرانیان خارج از کشور نیز خواهد بود.
۴- باید یک نگاه نو در بانک‌ها و بیمه‌ها به عنوان یک علامت مثبت برای دادن تسهیلات پیدا شود. دولت این نگاه را تضمین و حمایت کند.
این نگاه می تواند اندوخته‌های طلا و ارز را از پستوی خانه‌ها و صندوق امانات در بانک‌ها به سمت تولید بیرون کشد.
رهبری معظم در همین دیدار از عدم اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی گله کردند ،
اگر این سیاست‌ها اجرا شود کارگران به آینده شغلی خود امیدوار می شوند.
همچنین این گله در مورد عدم هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید به نوعی بیان شد.
۵- رئیس جمهور عزیز عزم خود را جزم کند به عنوان فرمانده اصلی اتاق جنگ اقتصادی، گام‌های عملی برای کوچک کردن و تصدی‌گری دولت از طریق پارلمان بخش خصوصی بردارد.
یک تیم پای کار از مسئولین دولت و بخش خصوصی را برای تحقق شعار سال تجهیز و تشجیع کند و از آنها هر ۱۰ روز یک بار گزارش بخواهد و در پایان نیم سال اول یک جمع‌بندی از رسیدن به قله های جهش تولید با مشارکت مردم ارائه دهد.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • گام عملی برای جهش تولید