Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک تن هاخ انتظار تقابل با یک بنفیکای خسته را می‌کشد اما تمرکز کامل او روی شرایط تیم خودش است

بنفیکا در بازی جمعه شب مقابل ویزلا به دلیل اخراج دقیقه ۸ عادل تارابت، به اندازه یک دیدار کامل ده نفره بود.

طرفداری | از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای ۲۲-۲۰۲۱، فردا شب آژاکس در آمستردام از بنفیکا میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت دو تیم در لیسبون با تساوی ۲-۲ همراه شد تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. اریک تن هاخ با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بنفیکا، در خصوص شرایط این مسابقه صحبت کرد:

ما باید بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم و تمرکز من به طور کامل روی آژاکس است. مواردی هستند که باید در انجام آن‌ها بهتر عمل کنیم و به نظرم شانس خوبی برای صعود به دور بعد داریم. پیشرفت زیادی در زمان مالکیت توپ داشته‌ایم و کیفیت خود را به نمایش کشیده‌ایم اما هنوز هم جای بهتر شدن داریم. گاهی اوقات کار تیمی عالی ما به گل منجر نمی‌شود. اگر مقابل دروازه بهتر باشیم، اقتدار بیشتری در بردن بازی‌ها خواهیم داشت. تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد. 

در حال حاضر بهترین تیم فوتبال هلند هستیم. عملکرد ما در بازی رفت در لیسبون خوب بود اما همچنان مواردی برای بهتر شدن وجود دارد. اطمینان دارم که در بازی فردا شب توانایی صعود به مرحله بعدی را خواهیم داشت.

زمانی که مجبور می‌شوید برای دقایق زیادی ده نفره بازی کنید، بازیکنان تیم باید دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشند. بنفیکا در بازی قبلی انرژی زیادی به کار گرفته است و ممکن است برای دیدار فردا به طور کامل آماده نباشند. خستگی آن‌ها قابل انتظار خواهد بود اما ما باید با تمام توان بازی کنیم. 

آژاکس در این فصل آمار بسیار خوبی را ثبت کرده است و مردم شانس بیشتری برای ما قائل هستند. با این حال، من توجهی به عملکرد تیم تا الان ندارم. نکته مهم عملکرد خوب بازیکنان تعویضی در زمان حضور در زمین خواهد بود زیرا آن‌ها می‌توانند کیفیت زیادی به تیم اضافه کنند. 

 

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! مجیدی با پیراهن یوونتوس استقلال را تمرین داد! تبریک شکیرا به پیکه: تو از جنسی هستی که فقط خدا می داند؛ دستاوردت فوق العاده است دی کانیو: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؛ نیمار از مسی هم بدتر است! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم