Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال صالح‌زاده دوشنبه در ستاد نوروزی شادگان افزود: برنامه ستاد نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد و معتقدیم که موفقیت در این ماموریت مهم همکاری همه جانبه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز ، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی در آماده ‌باش کامل هستند و امیدواریم که با توجه به شرایط کرونایی مردم حداکثر همکاری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح زاده افزود: در ایام نوروز محدودیت های تردد برای کسانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند اعمال می شود و هیچگونه خدماتی به آنها داده نمی شود.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تشکیل کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان، اظهار داشت:در همین راستا جانمایی مکانی به عنوان (از من بپرس) برای راهنمایی گردشگران در شهرستان بخصوص تالاب بین‌المللی شادگان راه‌اندازی خواهد شد.

صالح‌زاده بیان کرد: همه ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان شادگان در ارائه خدمات به مسافران با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند.

وی افزود: نصب تابلوهای میراث فرهنگی گردشگری شهرستان در خصوص معرفی نقاط گردشگری شهرستان ، نظافت عمومی روستای صراخیه در مجاورت تالاب، نصب تابلوی اقامتگاه مرزوق در وروی چومه، نصب تابلوهای گردشگری روستای حدبه تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

‌سرپرست فرمانداری شادگان گفت: مسافران به دلیل شرایط حساس کرونایی همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اصناف از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

فعالیت حوزه گردشگری تالاب بین‌المللی شادگان پس از ۲ سال وقفه، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، امکان‌پذیر شد.

تالاب بین‌المللی شادگان با بیش از ۵۰۰ هزار هکتار وسعت در جنوب خوزستان قرار دارد که بزرگترین تالاب ثبت شده کشور در فهرست تالاب‌های بین‌المللی است.

این تالاب از طریق خورهای متعدد به خلیج‌فارس متصل می‌شود که با آب‌ شیرین، لب‌شور و آب‌شور، محیطی مناسب برای زیست انواع آبزیان، پرندگان، جوندگان و حیوانات اهلی و وحشی در آن فراهم آمده است. 

تالاب شادگان همه ساله در فصل پاییز میزبان انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر از مناطق سردسیر سیبری، روسیه، آسیای میانه و مناطق داخلی ایران است.  

تالاب شادگان به دلیل هوای معتدل در فصل زمستان محل زیست بیش از ۱۱۰ گونه گیاهی، ۱۷۴ گونه پرنده بومی و مهاجر شامل گیلانشاه و اردک مرمری، ۳۶ گونه پستاندار، سه گونه دوزیست و ۹ گونه خزنده است.  
تالاب بین‌المللی شادگان از شمال به شادگان، از جنوب به رودخانه بهمنشیر و از سمت غرب به جاده دارخوین، آبادان و آب‌های خورموسی محدود می‌شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها شادگان واکسن کووید 19 نوروز خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان واکسن کووید 19 نوروز شادگان واکسن کووید 19 نوروز خوزستان تالاب بین المللی شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور