Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون‌حمل و نقل شهرداری قم با اشاره به اینکه اتوبوس های شهری قم پنجشنبه و جمعه رایگان هستند تا هم مردم و هم زائران از آنها برای راحتی خود استفاده کنند، گفت: 160هکتار پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان آماده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا،  مسعودطبیبی ظهر امروز در مراسم ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم بااشاره به اینکه از سه ماه قبل مشغول آماده سازی و برنامه ریزی برای مراسم های آخرسال بودیم، اظهار داشت: با مراجعه به فیلم های سال قبل سعی کردیم مشکلات سال های قبل را امسال نداشته باشیم و مشکلات جدید را پیش بینی و آنها را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما موضوع پیاده روی زائران است که این مسئله جز محورهای اصلی ما قرار گرفت تا مسیر پیاده روی زائران ایمن شود.
معاون‌حمل و نقل شهرداری قم با اشاره به همزمانی نیمه شعبان، زیارت اهل قبور و شروع سال جدید ، گفت: این رویداد های باعث ایجاد ترافیکی سنگین در معابر شهری می شود که با برنامه ریزی های دقیق تلاش کردیم تا گره ترافیکی نداشته باشیم.
وی اضافه کرد: ایمنی در ترافیک بسیار مورد تاکید است مخصوصا ایمنی عابران که در این خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته است.
طبیبی با اشاره به نرم افزار نشان، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با نرم افزار نشان قرار شده است تا زائران از طریق این نرم افزار از بهترین مسیر به پارکینگ ها و مسائل دیگر راهنمایی شوند.
وی تصریح کرد: برای اولین بار برای سفرهای نیمه شعبان مشاور در نظر گرفتیم تا بتوانیم طرح خوبی را آماده و آن را برنامه ریزی و اجرا کنیم.
معاون‌حمل و نقل شهرداری قم با اشاره به اینکه پارکینگ ها قطع قطع پر خواهند شد تا بتوانیم از تمام ظرفیت آن ها استفاده کنیم ، عنوان کرد: 160هکتار پارکینگ توسط هشت تیم که جمعا 500نفر می باشند برای این ایام آماده شده است.
وی تاکید کرد: 45هزار پارکینگ سواری و 4هزار پارکینگ اتوبوس آماده شده است همچنین 1500تاکسی و 200 اتوبوس واحد برای پوشش زائران پیش بینی شده است.
طیبی  گفت: 200 اتوبوس فعال در حمل و نقل عمومی شهر با نظارت بهداشت استان ضدعفونی شده و آماده استفاده زائران می باشد.
وی عنوان کرد: اتوبوس های شهری قم پنجشنبه و جمعه رایگان شدند تا مردم در پنجشنبه آخر سال و عید نیمه شعبان بجای استفاده از وسیله شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


انتهای پیام/160

منبع: دانا

کلیدواژه: آماده شده شهرداری قم برنامه ریزی نیمه شعبان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها