Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال مردان را حاصل کار گروهی و تمرینات سخت دانست و گفت: همدل شدیم و یک اتفاق تاریخی رقم زدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم مقاومت شهداب یزد در دومین مسابقه خود در فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به پیروزی رسید و نخستین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدوی، پاسور تیم مقاومت شهداب یزد، با اشاره به فصل پرفراز و نشیبی که تیمش پشت سر گذاشت تا روی سکوی قهرمانی ایستاد، گفت: ابتدا به همه بازیکنان و مجموعه شهداب تبریک می‌گویم. این قهرمانی حاصل کار گروهی، تمرینات سخت و تلاش بازیکنان بود. از ابتدای فصل هم زحمات زیادی کشیدیم ولی با برخی بدشانسی‌ها روبه‌رو شدیم ولی تغییراتی در نیم فصل داشتیم و در نهایت همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و توانستیم با کار گروهی و همدلی این اتفاق تاریخی را رقم بزنیم.

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده والیبال کشورمان، افزود: فکر می‌کنم با مدیریت خوبی که در اختیار داریم، تیم حفظ شده و حتی قوی‌تر شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای والیبال کشورمان باشیم.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار دل‌ها که از یک‌شنبه دوم آبان‌ آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه 23 اسفند‌) بعد از برگزاری 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد والیبال مردان لیگ برتر نیم فصل آسیا ایران فولاد مبارکه فولاد مهدی مهدوی والیبال جام باشگاه های آسیا شهداب یزد تیم مقاومت شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است