Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:34:25 GMT

سفر دولت بارقه امید برای سازندگی را در مازندران رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۱۸۲۱

سفر دولت بارقه امید برای سازندگی را در مازندران رقم زد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام رضا حاجی پور خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آمده است: سفر پرخیر و برکت جنابعالی و اعضای دولت سیزدهم در هفدهمین سفر استانی به مازندران بارقه امید برای تحول و تأثیر فزاینده در عرصه پیشرفت و سازندگی دیار علویان را در دل‌ها تاباند.

در ادامه تصریح شده است: بی گمان عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر مصوبات این سفر از سوی وزارتخانه‌های مسئول زمینه ساز موفقیت دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار استان مازندران در ابعاد گوناگون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به نمایندگی از سوی مجمع نمایندگان مردم مؤمن و ولایتمدار استان مازندران ضمن سپاس از جنابعالی و اعضای کابینه پرتلاش دولت سیزدهم بخاطر انجام این سفر پربرکت، توفیقات مضاعف دولت را در روند توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان مازندران مسئلت دارم.

سفر استانی دولت به مازندران جمعه گذشته انجام شد.

کد خبر 5447190

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی سفر استانی مجمع نمایندگان مازندران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفر استانی شیوع کرونا ایلام عکس استانها جهاد تبیین گرگان گرد و غبار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد وحیدی، بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه تهران یک پنجم جمعیت کشور را در خود جا داده است، گفت: تقسیمات کشوری یک ابزار برای اداره بهتر و رسیدگی بهتر به این جمعیت است.

وی گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در بعضی شهرهای استان وضع خوب است و در برخی شهرها وضعیت مناسبی نداریم.

وزیر کشور با بیان اینکه بحث تقسیم استان تهران مدتی است، مطرح شده است، گفت: هدف از تقسیمات استان تهران جلوگیری از تمرکززدایی و امکان رسیدگی بهتر به شهرهای کمتر توسعه یافته و اداره بهتر است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و بهبود رفاه برای شهروندان است و برای بهتر اداره شدن، تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران را در برنامه داریم.

وحیدی جمعیت شهرستان‌های غرب تهران را سه میلیون نفر عنوان کرد و گفت: این جمعیت از میزان جمعیت بسیاری از استان‌های کشور بیشتر است لذا به منظور ابزار اداره، توسعه، توازن و عدالت بهتر استان‌های جدید در غرب و شرق تهران تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تقسیم تهران توسط دولت در دست بررسی است، گفت: برای این امر مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود.

وحیدی به انتقال پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: این امر ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم