Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عبادالله امیری فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت: استهبان دیار خوشنویسان قطب خطاطی و مظهر خطاطی شرق فارس است و خوشنویسانی همچون حجت کشفی، محمد مهاجر و احمد علی باروتی از این دیار برخاستند و شاگردان زیادی تربیت کردند که خوش درخشیدند.

کارگر، فرماندار استهبان نیز گفت: برای خدمت و پاسداری از حوزه فرهنگ در خدمت به مردم و بسیجیان شهرستان توفیقاتی داشتیم که امیدواریم مقبول اهالی فرهنگ و هنر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، هنر خطاطی و قلم از صدر اسلام وجود داشته و هنرمندان برجسته در جهان اسلام، ایران و استان فارس می‌درخشند.

کارگر می‌گوید: حمایت همه ارگان‌های شهرستان در راستای تجلیل از هنرمندان استهبان که مظلوم واقع شدند در دستور کار بوده است.

فرماندار استهبان گفت: واگذاری بخش خوشنویسی برای شهرستان استهبان با توجه به وجود خوشنویسان برجسته در این شهرستان از طرف بسیج هنرمندان فارس قابل تقدیر است.

مجید میکاییلی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس و رئیس این جشنواره نیز گفت: شایسته است نسبت به هنرمندان از طرف مسوولین و ارگان‌های استان یک همگرایی وجود داشته باشد.

به گفته او، باید از ابزار هنری و تاثیرگزار با استفاده از ظرفیت هنری، صدای انقلاب را به گوش همه برسانیم.

میکاییلی گفت: هنرمند باید ذائقه داشته و تاثیرگذار باشد و در راستای جریان سازی انقلاب گام بردارد.

او  گفت: یک تحرک استانی و کشوری به صورت جشنواره چهار فصل در سال ۱۴۰۱داریم که به زودی اعلام فراخوان خواهد شد.

رئیس جشنواره عصر انتظار گفت: مطالبه سردار فرمانده سپاه فجر فارس این است که استعداد‌ها در شهرستان‌ها شناسایی، تقویت و معرفی شوند.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده بخش ثلث و نسخ تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره خوشنویسی عصر انتظار اعیاد شعبانیه شهرستان استهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران