Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@03:03:48 GMT

آش رشته هم زدن بهرام رادان در آفریقا! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۲۳۱۷

آش رشته هم زدن بهرام رادان در آفریقا! + عکس

آش رشته هم زدن بهرام رادان در آفریقا بیوگرافی بهرام رادان بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد. بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است. ورود بهرام رادان به دنیای هنر از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان خوانندگی بهرام رادان بهرام رادان در سریال جیران

به گزارش اقتصاد آنلاین،  بهرام رادان با انتشار عکس زیر نوشت: تولدت مبارک غزل بانو درحال هم زدن آش رشته در آفریقا

آش رشته هم زدن بهرام رادان در آفریقا

بیوگرافی بهرام رادان بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است.

 

ورود بهرام رادان به دنیای هنر

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.

از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

خوانندگی بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگرانی است که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. اولین آلبوم این هنرمند با نام «روی دیگر» در بهمن ماه سال 1391 منتشر شد و شامل 9قطعه به زبان فارسی و 3قطعه به زبان انگلیسی است.

بهرام رادان در سریال جیران

جیران به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی احسان جوانمرد یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی محصول سال 1400 است. این سریال درباره زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. بهرام رادان در این مجموعه نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار ایفاگر نقش جیران است.

 

اخبار مرتبط ۱۹:۴۴:۳۶ تیپ بهاری نفیسه روشن + عکس ۲۲:۴۵:۱۱ شوخی ترلان پروانه با فالورهایش + عکس ۲۲:۲۷:۰۵ سلفی فرشته حسینی با مادر شوهرش + عکس ۱۱:۴۸:۰۶ مارال فرجاد به سوگ مادرش نشست + عکس ۰۸:۵۱:۳۹ حرف های عجیب بهنوش بختیاری درباره همسرش + عکس ۱۸:۳۵:۵۴ لیلا بلوکات معتاد شد! + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بهرام رادان عکس بازیگران عکس بازیگر استایل بازیگران بهرام رادان بهرام رادان بهرام رادان بهرام رادان بهرام رادان آش رشته هم زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901817

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما