Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:09:16 GMT

کشف 85 کیلوگرم حشیش جاساز شده از یک موتورسیکلت در یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۲۳۴۵

کشف 85 کیلوگرم حشیش جاساز شده از یک موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس در این استان، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با کار اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ با موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با گشت زنی‌های مداوم، قاچاقچیان را با یک موتورسیکلت "هندا" در محورهای فرعی "مهریز- یزد" مشاهده که در یک عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ضمن دستگیری راکب و سرنشین موتورسیکلت در بازرسی از وسایل همراه آنها ۸۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سردار بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد انتقال این محموله با موتورسیکلت به شهر یزد را داشتند پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف حشیش استان یزد سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد