Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله رنجبر گفت : پس از دستورالعمل وزارت نیرو مبنی بر روشنایی یک در میان لامپ‌های سطح شهر به منظور صرفه جویی و مقابله با قطعی برق در فصل تابستان، وضعیت مدیریت روشنایی معابر و بوستان‌ها در شهر کرمانشاه رها شده است.

به گفته فرماندار کرمانشاه وضعیت روشنایی برخی از معابر اصلی، فرعی و بوستان‌ها و کوچه‌ها شهر کرمانشاه اصلا مناسب نیست مردم از این وضعیت روشنایی ناراضی هستند و حتی استاندار کرمانشاه نسبت به حل این مشکل و ارائه گزارش این وضعیت تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرقت تجهیزات، سیم و کابل برق در سطح شهر کرمانشاه افزایش یافته خواستار تشکیل یک تیم گشت زنی متشکل از نماینده شهرداری مناطق هشتگانه، اداره برق و فرمانداری برای گزارش به موقع سرقت‌ها و خاموشی‌ها معابر و ساماندهی بهتر وضعیت روشنایی بوستان‌ها و معابر اصلی و فرعی سطح شهر کرمانشاه شدیم.

ایام عید نوروز نزدیک است و مسافران و مهمانان نوروزی به شهر کرمانشاه می آیند تا آن موقع حتما باید وضعیت روشنایی معابر و بوستان‌ها حل شده باشد تا مسافران و گردشگران از شهر کرمانشاه خاطره خوبی داشته باشند، اما اگر وضعیت به همین روال پیش برود همواره قسمتی از شهر در تاریکی است.

از شهردار‌ها و معاونان شهرداری علاوه بر تامین حتمی روشنایی بوستان ها، درخواست داریم در ایام عید بر نظافت بیشتر بوستان‌ها به ویژه سرویس‌های بهداشتی، نماز خانه ها، رستوران‌ها و غذا خوری‌ها نظارت شدید داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه اداره برق شرکت برق برق رسانی وضعیت روشنایی شهر کرمانشاه بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه بدنبال بارش‌های اخیر، گفت : با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آبگرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهر‌ها و کلانشهر‌های دنیا رخ می‌دهد. مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آبگرفتگی معابر باشیم.

موحدی مجد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیرو‌ها در سه شیفت کاری تقسیم شده و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه آماده‌باش نیرو‌ها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیرو‌ها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

موحدی مجد با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیرو‌ها پیگیر رفع آن هستند، آبگرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

وی افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تاسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین (ع) کاملا بازسازی شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی مشکل ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود