Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:24:48 GMT

تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن/ آمادگی نوروزی هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۳۶۹۸

تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن/ آمادگی نوروزی هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند، صبح سه شنبه در طرح نوروزی پلیس گفت: سازمان هلال احمر در راستای اهداف خود یعنی کاهش آلام در طرح نوروزی پلیس حضور دارد.

وی افزود: سازمان امداد و نجات و سازمان جوانان هلال احمر با تمام ظرفیت در ایام نوروز خدمت رسانی بسیار مؤثری را دارند.

کولیوند گفت: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت و با تمام وجود در خدمت مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: دوز سوم واکسن را در برنامه‌های خود قرار دهید و در سفرهای نوروزی قوانین و مقررات را رعایت کنید تا نوروز امسال کمترین تلفات را داشته باشیم.

کد خبر 5447331 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پیر حسین کولیوند هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سفرهای نوروزی شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری آموزش و پرورش گردشگری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شهرداری نوروز شهرداری منطقه 19 تهران وزارت آموزش و پرورش سفرهای نوروزی شهر تهران مواد محترقه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان