Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ هفته‌نامه «آفتاب گلستان»، به بهانه گفتاری از مرحوم آیت‌الله صانعی با عنوان «آیت‌الله العظمی» یاد می‌کند اما در همین شماره با نشر مطلبی از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به مطلبی تحت عنوان «حمله روسیه به اوکراین» همراه با تصویر ایشان به زیرنویسی تحت عنوان آخوند محمدی گلپایگانی رئیس دفتر «خامنه‌ای» مبادرت می‌ورزد به طوریکه حتی در متن خبر هم از آوردن رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله و یا سید علی هم اجتناب می‌ورزد و صرفا به «علی خامنه‌ای» بسنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانکه ملاحظه می‌کنیم مدیرمسئول و یا سردبیر «آفتاب گلستان» عالما و عامدا برای تحریک افکار عمومی و یا سنجش حساسیت جامعه انقلابی بسیار هدفمند و جهت‌دار اقدام به رفتارهای غیراخلاقی و غیراعتقادی می‌کند.

در این خصوص در هفته‌نامه «آفتاب گلستان» دقت می‌کنیم:
اولا: با بهره‌گیری از لقب آیة‌الله العظمی برای مرحوم آیة‌الله آقای صانعی معلوم می‌شود که گردانندگان هفته‌نامه صدرالاشاره،  نسبت به موضوع مورد اشکال آگاهی دارند اما سوگیری و جنبه‌های سیاسی باعث حذف القاب برای آقای گلپایگانی و امام خامنه‌ای شده است.

ثانیا: حذف لقب برای رهبری معظم و رئیس دفتر معظم‌له در یک خبر کوتاه همراه با تصویر، بیانگر تعمد در برانگیختن عواطف عمومی است و به عبارتی دیگر به ولی امر مسلمین بی‌حرمتی و هتک‌حرمت می‌کند چرا که در زیر تصویر از جناب حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با عنوان رئیس دفتر خامنه‌ای (با حذف آیت‌الله و یا رهبرمعظم) یاد می‌کند و این نوع نگارش تنها سبک مخالفان نظام، ولایت فقیه و ولی فقیه بوده و چنین ادبیاتی شباهت زیادی به روزی‌نامه‌های دهه شصت و دارای زاویه با نظام دارد.

نکته:
 در شرایطی که از سوی امام المسلمین جهان اسلام، آیت‌الله العظمای خامنه‌ای حفظه‌الله «تبیین معارف اسلام و انقلاب اسلامی» یک «جهاد واجب فوری» عنوان یافته است و باید همه ظرفیت‌های موجود (روشنگری، تبیین، بصیرت‌افزایی)، از جمله فضای مجازی، مطبوعات و ... در جهت تقویت اسلام ناب و انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را به کار گرفت.

متاسفانه سیر تفکر حاکم بر هفته‌نامه «آفتاب گلستان» نشان می‌دهد که روح انقلابی و نور ولایتمداری در قاموس «آفتاب گلستان» افول کرده است و چنین تفکر منحرف از مسیر انقلاب اسلامی، دیگر صلاحیت تغذیه فکری جامعه را ندارد زیرا روش و ادبیاتی که این هفته‌نامه بکار گرفته شده است موجب استخفاف، وهن و هتاکی به جایگاه ولایت فقیه شده است و بی‌شک جریانات مخالف نظام، سلطنت‌طلبان از چنین اقداماتی خوشحال و مردم انقلابی ایران و خانواده معظم شهیدان از چنین اقدام وهن‌آلود، ناخشنود می‌گردند چنانکه سردار دل‌ها (شهید حاج قاسم سلیمانی) بارها و بارها شئون عاقبت‌بخیری را تبعیت و اطاعت از رهبری دانستند بر عقیده خود سوگند یاد کردند.

راقم این سطور عقیده دارد که به گردانندگان «آفتاب گلستان» باید گفت: «فاین تذهبون».

از آنجا که نظارت بر مطبوعات، ماموریت ذاتی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان است انتظار می‌رود مدیرکل اداره ارشاد و هیات منصفه مطبوعات استان و شخص دادستان محترم (مرکز استان) گرگان به عنوان مدعی‌العموم، نسبت به خاطیان و افرادی که عالما و عامدا به نشر این مطلب جهت‌دار اقدام کرده‌اند و احساسات و عواطف جامعه را بر انگیخته‌اند، انذار و در صورت تکرار و سوءاستفاده از فضای آزاد در نظام جمهوری اسلامی برخورد قانونی کنند تا مردم انقلابی استان گلستان؛ دیگر شاهد اقدامات مشابه نباشند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: آفتاب گلستان ولایت فقیه هفته نامه آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه به گامبیا رفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش مشرق، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند