Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در ارومیه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی دکتر احسان ریخته گر معاون امور بهداشتی این دانشگاه در خصوص نحوه اجرای طرح نوروزی اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی می باشد.

وی افزود: با توجه به ایجاد ایمنی نسبی به دنبال تزریق واکسن کرونا، امسال شاهد حضور مسافران نوروزی در استان زیبای آذربایجان‌غربی خواهیم بود و لازم است بازرسان سلامت محیط و کار فعال‌تر از قبل در این برنامه تشدید حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریخته گر اضافه کرد: آغاز برنامه تشدید بازرسی سلامت محیط و کار در ایام نوروز از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در برنامه سلامت نوروزی ١٤٠1 بیش از 350 نفر از بازرسان بهداشت محیط در قالب شست و هفت تیم بازرسی مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه‌برداری از آب، مواد غذایی و سطوح با اولویت نظارت بر مراکز، اماکن  پرتردد، نظارت کنترل رفتارهای پرخطر در راستای مدیریت بیماری کووید-١٩ گام برمی‌دارند.

محمدرضا آرمیون رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای آذربایجان غربی نیز ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی کارشناسان سلامت محیط و کار در طی دو سال در زمان درگیری با بیماری کرونا گفت: در حال حاضر که در حال فروکش کردن نسبی پیک ششم در جامعه هستیم لازم است بدانیم که ستون اصلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار است.

وی در خصوص راهبردهای برنامه سلامت نوروزی به ارتقای وضعیت بهداشت محیطی در مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به ویژه مراکز حساس ویژه و کنترل محصولات دخانی بویژه قلیان سراها اشاره کرد.

به گزارش فارس مانور تشدید بازرسی و نظارت برنامه مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی سال 1401 با اولویت مدیریت بیماری کووید_19 از 23 اسفند ماه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

حرکت خودروهای اکیپ های سیار بازرسان سلامت محیط و کار در سطح شهر ارومیه پایان بخش این برنامه بود.

مدیران کل تعزیزات، پلیس راهور، دادگستری، صنعت معدن و تجارت، فرماندار ارومیه، شهردار ارومیه و اکیپهای بازرسی نیز میهمان این مانور بودند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: مانور نوروزی ارومیه سلامت محیط و کار آذربایجان غربی سلامت نوروزی بهداشت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند