Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:25:58 GMT

چگونه گوگل پلی را مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۲۵۳

چگونه گوگل پلی را مدیریت کنیم؟

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ گوگل پلی دارای چند تنظیمات و پیکربندی است که می‌تواند به شما در مدیریت بهتر دانلودها، انتخا‌ب‌ها، خریدها و حتی دستگاه‌های خود کمک کند. در این پست، ما ۵ نکته و ترفند برای فروشگاه گوگل پلی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که احتمالاً (هنوز) از آنها اطلاعی ندارید. در برنامه Android Play Store یا نسخه وب، چند چیز وجود دارد که ممکن است در اینجا بیابید که مدیریت دانلود برنامه شما را بسیار آسان تر می کند: 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از رمز عبور برای محدود کردن خرید استفاده کنید دوست ندارید خریدهای غافلگیرکننده را در حساب خود پیدا کنید؟ مانند محصولات اپل، می‌توانید از رمز عبور برای محدود کردن خریدهای انجام شده در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید. اگر افراد دیگری نیز از دستگاه شما استفاده می‌کنند، این کار بسیار مفید است. برای محدود کردن خرید با رمز عبور: برنامه Play Store > تنظیمات را باز کنید. روی رمز عبور ضربه بزنید. رمز عبور گوگل خود را وارد کنید سپس روی OK ضربه بزنید.

۲. محتوای برنامه‌ها را فیلتر کنید محتوای برنامه در گوگل پلی از نظر بلوغ رتبه بندی می شود. برخی از عواملی که تعیین می‌کنند یک برنامه در چه سطحی از بلوغ قرار دارد، شامل وجود عناصر قمار، خشن یا طنز خام در میان سایر موارد است. با فیلتر کردن برنامه هایی که ظاهر می شوند، تا حدی کنترل دارید: به برنامه Play Store > Settings بروید. روی Content Filtering ضربه بزنید. با توجه به انتخاب خود، سن را علامت بزنید یا بردارید. سپس روی OK ضربه بزنید. 

۳. کارت هدیه و کد تبلیغاتی خود را بازخرید کنید اگر نمی‌خواهید کارت‌های اعتباری خود را به حساب گوگل خود پیوند دهید، می‌توانید یک کارت هدیه گوگل بخرید و از آن به عنوان اعتبار فروشگاه Play استفاده کنید. در اینجا نحوه بازخرید کد یا کارت های هدیه آورده شده است: برنامه Play Store را باز کنید. در سمت چپ صفحه به سمت راست بکشید. روی Redeem ضربه بزنید. کد خود را وارد کرده و روی REDEEM ضربه بزنید.

۴. نمایش تمام سفارشات برنامه شما از تمام سفارش‌های برنامه یا خریدهای درون‌برنامه‌ای که با حساب Google خود خریداری کرده‌اید، مطلع باشید. شما به راحتی می توانید تمام سفارشات خود را در فروشگاه اینترنتی Play جستجو کنید. به فروشگاه پلی وب مراجعه کنید. روی نماد چرخ دنده > سفارشات من کلیک کنید.

 ۵. برنامه را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید آیا می دانید که می توانید برنامه ها را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید؟ این به شما کمک می کند برنامه هایی را که ممکن است بخواهید روزی بخرید (اما نه اکنون) پیگیری کنید. اگر می خواهید لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کنید، این کار را از این طریق انجام دهید. برنامه ای را که علاقه مند به دریافت آن هستید پیدا کنید. روی بنر + در بالا ضربه بزنید تا برنامه در لیست علاقه مندی های شما قرار گیرد.

اخبار مرتبط ۲۳:۵۷:۰۵ تنظیمات زبان هر اپلیکیشن به صورت جداگانه در اندروید ۱۳ ۱۷:۲۲:۱۱ دسترسی‌های گوگل به تلفن همراه شما +فیلم ۰۹:۴۵:۳۳ خودروی پارک شده را با گوگل مپ پیدا کنید ۱۱:۵۰:۱۶ آسیب های اساسی طرح صیانت به حوزه فناوری ۰۸:۵۲:۵۹ چگونه با گوگل به مریخ برویم؟ ۱۴:۰۴:۲۸ تولید زیرنویس ویدیوها به اینستاگرام اضافه شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو فضای مجازی فناوری گوگل گوگل پلی دانلود گوگل پلی استور فروشگاه گوگل پلی ضربه بزنید برنامه ها رمز عبور گوگل پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»