Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها ضمن اشاره دیدار با مدیران بانک ملی مرکزی افزود: یکی از مصوبات سفر رییس‌جمهور به لرستان تامین اعتبار بازسازی جاده خرم آباد- پلدختر بود که در سفر اخیر احمد وحیدی وزیر کشور به استان مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به این طرح اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به گزارش مدیرعامل بانک ملی مرکزی روند اداری این تسهیلات انجام شده است و به زودی مجوز پرداخت آن صادر خواهد شد.

دالوند اضافه کرد: همچنین در این جلسه، بانک ملی مرکزی حمایت خود را از سرمایه‌گذار پروژه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان پلدختر اعلام کرد.

جاده خرم آباد - پلدختر به طول حدود ۱۲۰ کیلومتر در اثر سیل سال ۹۸ دچار آسیب جدی شده و اکنون در نقاطی در حال بازسازی و یا احداث مسیر جدید است.

برچسب‌ها پلدختر استانداری لرستان سفر استانی تردد جاده ای پروندهٔ خبری یازدهمین سفر استانی رییس‌جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر استانداری لرستان سفر استانی پلدختر استانداری لرستان سفر استانی تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران