Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:06:31 GMT

جاسکی‌ها چشم انتظار آزادسازی سواحل

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۵۳۳

جاسکی‌ها چشم انتظار آزادسازی سواحل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف مرادیان نایب رئیس شورای شهر جاسک امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: پیرو درخواست‌های بسیاری از شهروندان بندر جاسک شایسته است در جهت آزادی حریم سواحل جاسک هر چه زودتر اقدام شود.

وی گفت: هنوز بخشی از سواحل جاسک در شرق استان هرمزگان در تصرف است و نیاز است تا بصورت ضربتی و فوری در مورد این تعرضات تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نایب رییس شورای شهر جاسک، این حق  شهروندان ساحل نشین است که از سواحل  استفاده کنند و امیدوارم در ابتدا نسبت به آزادسازی اسکله صیادی شهر جاسک اقدام قضایی انجام شود. 
 
وی گفت: شهروندان شهرستان جاسک چشم انتظار تحقق دستور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه هستند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: جاسک آزادسازی سواحل هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی