Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری ایلام در سال جاری با ۲ هزار و ۴۳۰ نفر از مراجعان مردمی دیدار کرد.

خبرگزاری میزان _ دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی، با اقشار مختلف مردم و مراجعان به دستگاه قضایی استان، به روال هر هفته در سالن جلسات دادگستری ایلام برگزار شد.

در این ملاقات، دهقانی و معاونان قضایی وی با استماع مشکلات مراجعان و بررسی درخواست‌های مطرح شده، ضمن ارشاد و معاضدت آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به عملکرد موفق دادگستری استان در برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه در سال جاری، از ملاقات مستقیم و دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی استان با ۲۱هزار و ۳۰۰ نفر از مراجعان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: لزوم فراهم کردن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم با مسئولین قضایی، برخورد توأم با مهربانی و کرامت در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پیگیری درخواست‌ها و مشکلات آنان در کم‌ترین زمان ممکن، در کلیه حوزه‌های قضایی و شعب استان با جدیت پیگیری می‌شود.

دهقانی هدف از دیدار مستقیم با مراجعین به دستگاه قضایی را بررسی مشکلات آنان و شناسایی کمبود‌ها و نواقص در فرآیند خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۳۰ نفر از این مراجعان در طی ۱۲۰ جلسه به صورت مستقیم با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند که در این جلسات حسب مورد راهنمایی و معاضدت لازم ارائه و دستورات مقتضی صادر شد.

وی بر لزوم برخورد کریمانه و مهربانانه با کلیه مراجعان در ضمن رعایت قاطعیت قضایی و قانونی از سوی کلیه مسئولین، قضات و کارمندان دادگستری استان تاکید کرد و گفت: درخواست‌ها و مشکلات مراجعان در تمام حوزه‌های قضایی استان باید به دقت بررسی و پاسخ مناسب و مطلوب به آن‌ها ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری ایلام قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری ایلام قوه قضاییه رئیس کل دادگستری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه که دیشب در پرواز عادی و بدون تشریفات وارد بندرعباس شده بود، در این سفر از بندر شهید رجایی، انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد، با کارگران استان، مسئولان قضایی هرمزگان و فعالان اقتصادی دیدار کرد و در نشست شورای اداری و شورای عالی قضایی حضور یافت.

سفر معاونان قوه قضائیه به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار‌های مردمی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دادگستری هرمزگان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید؛ بازدید محسنی اژه‌ای از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه

این سفر، سی امین سفر رئیس قوه قضائیه به استان‌ها بود.

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان