Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@00:05:10 GMT

شادی آخرین چهارشنبه سال را به غم تبدیل نکنیم+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۰۱۲

شادی آخرین چهارشنبه سال را به غم تبدیل نکنیم+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - این سال‌ها شادی چهارشنبه آخر سال جای خود را به مواد خطرناک محترقه و آتش‌زا داده است این اتفاق نه تنها چهارشنبه سوری شاد خلق نمی‌کند بلکه به چهارشنبه سوزی غم تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، این سال‌ها  شادی چهارشنبه آخر سال جای خود را به مواد خطرناک محترقه و آتش‌زا داده است این اتفاق نه تنها چهارشنبه سوری شاد خلق نمی‌کند بلکه به چهارشنبه سوزی غم تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هر سال جسته گریخته خبر‌های دلخراشی از این شب به گوش می‌رسد، تلفات و مرگ و میری که با برپایی جشن‌های پرخطر نتیجه می‌شود. در عین حال که رسم رسانه‌ای بر این است که از چند روز قبل، مطالب پیشگیرانه گوشزد شود.

خبرگزاری تسنیم در ایلام نیز به جهت آموزش و اقدامات پیشگیرانه که رسالت رسانه‌ای خود می‌داند در گفت وگو با اسلام محمودی از توصیه‌های سازمان آتش نشانی استان ایلام را منتشر تا پیشگیری و کاهش پیامد‌های حوادث چهارشنبه آخر سال سهیم و شهروندان را از خطر اتفاقات این روز برحذر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی استان ایلام در این گفت وگو  از آماده باش تمامی نیرو‌های آتش نشان برای چهارشنبه آخر سال در استان خبرداد و گفت: در رابطه با مجروحان چهارشنبه پایان سال، آمار‌ها طی چند سال گذشته با شیب بسیار زیاد کاهش پیدا کرده و آتش نشانی به عنوان متولی شهر رویکردی را در چهار سال گذشته پیش گرفته است و شعار سازمان آتش نشانی این است که با مشارکت شهروندان و آگاهی رساندن به آنان حوادث را به حداقل خواهیم رساند و با خیالی آسوده به استقبال مراسم بهار می‌رویم.

وی یادآورشد: سازمان آتش نشانی ایلام به منظور جلوگیری از تکرار برخی اتفاقات چهارشنبه پایان سال نه تنها در ایام نزدیک به این روز بلکه از ابتدای سال جاری اقداماتی در زمینه آموزش در مهدکودک‌ها، مدارس، سطح شهر، آموزش‌های مجازی از طریق برگزاری وبینار‌های مختلف و برگزاری جشنواره بزرگ شهر ایمن و آموزش ایمنی به اقشار مختلف جامعه آگاه سازی‌های لازم را انجام داده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین تهیه کلیپ‌های آموزشی و انتشار در فضای مجازی از دیگر اقدامات این سازمان در زمینه فرهنگ سازی شهروندی بوده است.

چهارشنبه آخر سال را «چهارشنبه سوزی» نکنیم/ توصیه‌های آتش‌ نشانان خراسان شمالی به گویش‌های مختلف+فیلممتخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوندبازی با آتش در چهارشنبه‌ آخر سال؛ ترقه‌هایی که برای عید مصدومیت می‌آورد

محمودی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها برای اینکه شب لذت بخشی داشته باشند کار‌های پرخطری را انجام می‌دهند، اما ما می‌گوییم اگر دنبال شب خوش و به یاد ماندنی در کنار خانواده خود هستید کافی است به نکات ایمنی توجه کنید و آموزش و آگاهی را فراموش نکنید.

 

انتهای پیام/180/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟