Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه و نخبگان، خانه کشاورز و اتاق بازرگانی گفت:  بدون شک دستیابی به تولید پایدار محصولات کشاورزی و ایفای نقش اساسی در تامین امنیت غذایی کشور جز با همراهی و هم افزایی صاحب نظران اندیشمندان و نخبگان در زمینه برنامه ریزی، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، فراهم سازی بستر سرمایه گذاری برای شکوفایی استعداد‌های بالقوه و افزایش بهره‌وری در این بخش میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اسکندری می گوید: افزایش تعاملات و ارتباطات با نخبگان، دانشمندان تشکل‌های قوی بخش کشاورزی که در این شورای علمی توسعه و پیشرفت حضور خواهند داشت ضروری است.

او گفت: یکی از اهداف تشکیل این شورا، بهره برداری از پتانسیل‌های علمی نخبگان اساتید دانشگاه و بخش خصوصی و تشکل‌ها به منظور حل مشکلات کشاورزان و علمی‌تر شدن راهکار‌های اجرایی می‌باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: پژوهش‌های بخش‌های علمی استان به صورت هدفمند بر روی چند موضوعی که بیشترین تأثیر اقتصادی را در استان و بر درآمد کشاورزان دارد متمرکز شوند.

اسکندری گفت:همزمان با تولید باید برای توسعه صنایع تبدیلی و بازار محصولات تولیدی، برنامه‌های اجرایی و کاربردی صحیح که زمینه ساز پایداری تولید باشد داشته باشیم.

او می گوید: در برنامه ریزی‌ها توجه به تغییر اقلیم حائز اهمیت است و همچنین برآورد وضعیت موجود بخش کشاورزی برای طراحی بهترین برنامه توسعه‌ای به کمک نخبگان و اندیشمندان برای بخش کشاورزی را مهیا نماید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ظرفیت سازی برای تشکل‌های بخش کشاورزی به منظور افزایش بهره وری به عنوان هدف دیگر تشکیل این شورا است و اولویت این تعاملات باید به سمت و سویی باشد که اهداف بخش اجرا، دانشگاه و تشکل‌ها برای رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات به حق کشاورزان همسویی پیدا کنند.

در پایان این نشست هم اندیشی دکتر سی وسه مرده، دکتر صادقی، دکتر قادرزاده، دکتر جوادی، دکتر رشیدی، دکتر کیومرث احمدی، دکتر صلواتی دکتر حسین پناهی ازاعضا هیات علمی دانشگاه‌های استان، معاونین سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، دکتر سدری و دکتر روحی از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به عنوان اعضای اتاق فکر وشورای توسعه وپیشرفت بخش کشاورزی توسط رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان تعیین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کردستان کشاورزی کردستان بخش کشاورزی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند