Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:44:56 GMT

دهنوی: کارخانه‌های آرد، هویت مردم گلستان است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۵۶۱۰

دهنوی: کارخانه‌های آرد، هویت مردم گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اظهار کرد: مسوولیت در جمهوری اسلامی یک توفیق است.

وی ادامه داد: آقای سجادی مدیرکل قبلی استان یک نیروی انقلابی و پرتلاش بوده که امروز این مسوولیت از یک نیروی انقلابی به یک نیروی انقلابی دیگر سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: موضوع گندم جزء سه موضوع مهمی بود که در ابتدای مسوولیت آن را پیگیری کردم.

 

دهنوی بیان کرد: موضوع قیمت گندم در سال آینده قطعا موضوع مهمی خواهد بود و این قیمت افزایشی است و من از مسوولان استان و کشور تقاضا دارم در قیمت‌گذاری به نفع مردم گام بردارند.

وی خطاب به معاون برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران حاضر در جلسه، افزود: کارخانجات آرد استان هویت، فرهنگ و تاریخ مردم استان است نگذارید این کارخانجات تعطیل شوند یا با حداقل ظرفیت کار کنند.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: موضوع بعدی استان مسئله خام‌فروشی است و این یک ظلم به مردم استان است و باید به ایجاد صنایع تبدیلی توجه ویژه داشته باشیم.

دهنوی خطاب به مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تاکید کرد: کار شما کار سختی است چون ما شما را از بدنه مجموعه انتخاب کردیم که مشکلات را حل کنید.
وی افزود: موضوع بروزرسانی و اتصال سامانه‌های هوشمند که از اکثر آنها بهره‌برداری درست نشده جزء خواسته‌ها و تاکیدهای ما است.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان قیمت گندم در سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد