Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:45:53 GMT

کشف 4 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۵۸۳۵

کشف 4 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 4 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ حبیب الله منصوری متین اظهارداشت: با تلاش مأموران انتظامی  یک فروشنده مواد محترقه در منطقه حاشیه شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.

وی افزود: از نامبرده 4 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه شهروندان از خرید مواد محترقه غیر مجاز و دست ساز که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند، تصریح کرد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاعات در خصوص فعالیت افراد سودجود در عرضه و تولید مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مواد محترقه فرمانده انتظامی شهرستان چهارشنبه سوری مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد