Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:05:58 GMT

اقتدار نظام در گروی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۲۰۶

اقتدار نظام در گروی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهبردهای مهم حفظ و ارتقای اقتدار نظام است.

صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا پیرامون ایام مزین به نام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره این دردانه های خوشنام، اظهار کرد: همه ما در این پهنه بزرگ اسلامی می دانیم که آنچه امروز به ما عزت و سربلندی بخشیده است برکت خون شهدا و صبوری و همراهی خانواده های معظم و معزز شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند تداوم راه شهدا و مشی اعتقادی و رفتاری آنها هستیم، افزود: شهدا عاشق مردم، نظام و انقلاب و مطیع ولی فقیه بودند و اگر همین عشق و محبت به مردم و رهبری را بیش از پیش در کشور نهادینه کنیم بخش عمده ای از مشکلات قابل حل خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندرگز امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن روحیه ایثار و شهادت در کشور است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر این است که آنها هم می دانند کشوری که شهادت دارد از مرگ نمی هراسد.

حسن پور وظیفه و رسالت مدیران را در برابر شهدا بسیار خطیر و مهم دانست و گفت: امروز مردم به دولت انقلابی و مردمی امید بسته اند و منتظر هستند تا تلاشها و مجاهدت های این دولت به نتیجه برسد و در این مسیر قطعا دعای خیر خانواده معظم شهدا نیز بدرثه راهشان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر تحرک بیش از پیش دستگاهها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی به ویژه مجموعه های خودجوش فرهنگی برای تلاش مضاعف در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد: ما معتقدیم اثرگذارترین کار در حوزه فرهنگ کارهای مردمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان ايسنا جمهوری اسلامی ایران انقلاب حسن پور شهرستان بندرگز ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است