Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:18:39 GMT

۱۳۷ بقعه در استان اصفهان میزبان طرح آرامش بهاری است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۲۰۴

۱۳۷ بقعه در استان اصفهان میزبان طرح آرامش بهاری است

گروه استان‌ها- معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۳۷ بقعه در استان اصفهان در ایام نوروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: امسال طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه در بقاع متبرکه سطح یک، دو و سه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که طرح آرامش بهاری در 137 بقعه اجرایی شود، تصریح کرد: از این تعداد 36 بقعه سطح دو، 13 بقعه سطح یک و مابقی نیز سطح سه هستند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بقاع سطح یک و دو استان اصفهان خیمه‌های معرفت برپا می‌شود، ادامه داد: برای بقاع سطح یک هر کدام دو مبلغ و برای بقاع سطح دو یک مبلغ اعزام می‌شود.

حجت‌الاسلام روان تصریح کرد: مبلغان بومی و مستقر نیز علاوه بر فعالیت در بقاع سطح سه با مبلغان اعزامی در طرح آرامش بهاری همکاری می‌کنند.

طرح آرامش بهاری در 46 بقعه متبرکه استان لرستان اجرا می‌شود طرح آرامش بهاری در 33 بقعه متبرکه شهرستان رشت اجرا می‌شود دوره سبک زندگی اسلامی در بقعه‌های شاخص استان زنجان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه برپایی نماز جماعت در بقاع سطح یک و دو پیش بینی شده است گفت: ما امسال ظرفیت بالایی از مبلغان اعزامی را در اختیار داریم و پیش بینی ما اعزام 50 مبلغ از قم برای بقاع متبرکه استان است که در زمینه مشاوره، کودک و نوجوان،‌ مباحث روز، جهاد تبیین و مباحث چند رسانه‌ای به زائران خدمات ارائه دهند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به مراسم تحویل سال اظهار داشت: با توجه به همزمانی با ماه شعبان تعدادی از بقاع ما از نیمه شعبان مناجات شعبانیه را قرائت می‌کنند و به صورت مداوم در این زمینه برنامه‌هایی را دارند.

روان خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است  و با توجه به اجرای واکسیناسیون می توان استقبال خوبی را در امامزادگان پیش بینی کرد.

وی درباره ظرفیت‌های امامزادگان استان اصفهان در زمینه اسکان مسافران نوروزی نیز گفت: 93 سوئیت و 588 اتاق در بیش از 40 امامزاده میزبان مسافران نوروزی برای اسکان است  و در 13 بقعه به صورت ویژه مراسم تحویل سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/166/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح آرامش بهاری استان اصفهان پیش بینی بقاع سطح سطح یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا به مدت سه روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود که نشانی از بلوغ فناوری هسته‌ای در کشور ماست.


جواد کریمی ثابت با اشاره به استقبال از این کنفرانس افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنر‌های تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.


وی گفت: ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد و در میزگرد‌های تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشور‌های ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.


کریمی ثابت افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها است و دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.


وی گفت:در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور موثر دارند، همچنین میزگرد‌های تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

کریمی ثابت خاطر نشان کرد: برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد.


وی گفت: نمایشگاه آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محور‌های ارائه محتوا، پوستر‌ها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشور‌های دنیاست.


این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتور‌های هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش بهاری در اصفهان / هوا خنک‌تر می‌شود
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی