Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۱۳ نماینده مجلس را در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 اسفند) قوه مقننه بیانیه 213 نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و برآمده از متن ملت است و بر اساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان جمهوری اسلامی ایران بوده و طی عمر بابرکت خود در 43 سال اخیر از جمله در 8 سال دفاع مقدس دوران سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه در جبهه مقاومت اسلامی برای مبارزه با تروریسم تکفیری برگ‌های زرین و افتخارآمیزی در تاریخ انقلاب و میهن عزیز ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه خود را از اقدام قاطعانه و عبرت‌آمیز سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت رژیم جنایتکار صهیونیستی در نقطه تهدید در اربیل که با موشک‌های نقطه زن ایرانی که در پاسخ به شرارت و جنایت‌های صهیونیست‌ها برای اخلال در حوزه‌های اقتدار و پیشرفت کشور و شهادت پاسداران سرافراز مدافع حرم اعلام می‌کنیم و ضمن تأکید بر حفظ صلح، امنیت و آرامش جهانی و محکومیت تحرکات شیطانی و سبوعانه رژیم جعلی تأکید می‌کنیم امنیت ملی ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور در زمره خطوط قرمز و خدشه‌ناپذیر نمایندگان ملت بوده و با اذعان به این حقیقت که تعلل در پاسخ به دشمن او را گستاخ‌تر می‌کند، اقدام شجاعانه اخیر را در چارچوب قوانین مصرح کشور و حراست و حفاظت از حدود و ثغور میهن عزیزمان می‌دانیم.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات