Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:15:52 GMT

هوای همدان ۱۰ درجه سرد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۵۱۳

هوای همدان ۱۰ درجه سرد می‌شود

گروه استان‌ها_مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روزهای آینده دمای هوای استان ۱۰ درجه سردتر می‌شود. - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از فردا شب روند کاهشی دما در استان آغاز می‌شود و تا منفی 10 درجه پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز وزش شدید باد و بارش خفیف باران را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت، تصریح کرد: تا پایان هفته سامانه بارشی جدیدی وارد استان نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما در استان، برای کشاورزان هشدار نارنجی صادر شده است.

استاندار همدان در انتصابات به فرزندان معظم ‌شهدا توجه ویژه داردمدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شداستاندار همدان: برنامه یک ساله توسعه استان همدان تدوین شد

باقری شکیب با بیان اینکه روزهای پایانی اسفند را بدون بارش‌های قابل توجه می‌گذرانیم، اظهار داشت: از نظر آمار بارش‌ها در سال زراعی امسال وضعیت خوبی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته شهرستان کبودرآهنگ با حداقل دمای منفی 4 درجه به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است، گفت: شهرستان فامنین هم با حداکثر دمای 18 درجه گرمترین شهرستان استان اعلام شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: با آغاز کاهش دمای محسوس در روزهای آینده، حداقل دمای بسیاری از شهرستان‌های استان به منفی 8 درجه می‌رسد.

باقری شکیب تصریح کرد: دیروز دمای شهرستان همدان در گرمترین ساعات 17 درجه سانتی‌گراد و در سردترین حالت هم منفی 1 درجه ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت، مقدار بارش‌ها در 15 اسفند تا 15 فروردین کمتر از نرمال پیش‌بینی شده، اظهار داشت: اما 15 فروردین تا نیمه نخست اردیبهشت ماه مقدار بارش‌ها بیشتر از نرمال خواهد بود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال زراعی امسال تاکنون میانگین بارش‌ها در تمام شهرستان‌های استان کمتر از سال گذشته بوده است، تصریح کرد: نسبت به آمار بلندمدت هم‌ رشد منفی داشته‌ایم.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه پدیده‌ی قابل توجهی برای شهرهای استان انتظار نمی‌رود، افزود: در طول هفته افزایش چند درجه‌ای دما، غالباً در شمال و مرکز استان، پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و گذر موج از تراز میانی جو بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و محلی در روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در سطح استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6091176

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود