Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در راستای مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در جامعه، اظهار کرد: برای انجام این کار باید نگاهی فرا سازمانی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مردم در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر استفاده شود، عنوان کرد: کارهای فرهنگی در بلند مدت تأثیرگذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم باید از تبعات مصرف مواد مخدر مطلع شوند، تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای امر فرهنگ‌سازی و آموزش افراد جامعه در راستای پیشگیری، مقابله و کاهش نرخ شیوع مواد مخدر استفاده شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر نحوه ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در این حوزه، مطرح کرد: با انجام ارزیابی‌ها می‌توان میزان اثربخشی برنامه‌های اجرا شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر را تعیین و مشخص کرد.

وی با بیان اینکه محتواهای تولیدی در این راستا عموماً توجهشان بیشتر به ظواهر است، ادامه داد: آثار و محتوای تولیدی باید قوی و اثرگذار باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری قشر جوان نوجوان را در معرض مصرف مخدر عنوان کرد و افزود: افزایش امید به آینده و خود باوری در قشر جوان از اهمیت بالایی برخوردار است که به منظور کاهش شیوع مصرف مواد مخدر در این قشر باید به این مسائل توجه جدی شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در حوزه مبارزه با مواد مخدر تهیه شود، گفت: در این حوزه باید آینده نگری دقیق وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت ارائه راهکار عملیاتی برای کاهش شیوع مصرف مخدر در استان، ادامه داد: در خانواده‌ها نسبت به مصرف مواد مخدر عادی انگاری به وجود آمده است که در این زمینه باید با استفاده از ابزار رسانه، فضای مجازی و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محله‌های آسیب پذیر در استان باید دقیق شناسایی گردد، اظهار کرد: برای برنامه ریزی در راستای مبارزه با مواد مخدر نیاز به آمار و اطلاعات دقیق و منسجم است.

کد خبر 5447663

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای مبارزه با مواد مخدر حسین میرزایی پیشگیری از اعتیاد استانداری چهارمحال و بختیاری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور نوروز حوادث چهارشنبه سوری عکس استانها سفر استانی شیوع کرونا گرگان نوروز 1401 جهاد تبیین مبارزه با مواد مخدر مصرف مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون