Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:42:41 GMT

کشفیات مواد محترقه در زنجان 33 درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۰۳۸

کشفیات مواد محترقه در زنجان 33 درصد رشد یافت

سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه، با تاکید بر عزم پلیس برای برخورد قاطع با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را  به بهانه شادی در چهارشنبه آخر سال، برهم بزنند، افزود: این افراد با هماهنگی مقام قضائی، تا آخر تعطیلات نوروزی میهمان پلیس هستند و خودروی آنها نیز توقیف خواهد شد.

وی به آمادگی پلیس زنجان برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال و نوروز، گفت: با همدلی و همکاری همه دستگاه های امنیتی و مسئول، شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان هستیم به طوری که استان زنجان، جزء استان های امن کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان، ماموریت های ابلاغی از انتظامی کل کشور و مطالبات مردم را از دیگر محورهای اجرای ماموریت های پلیس در استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های پلیس در سطح استان، برخورداری از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا است.

سردار جهانبخش در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تصریح کرد: هدف پلیس، ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد تا به بهانه شادی، برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.

وی به شعار نوروزی "پلیس هوشمند، قانونمداری و نشاط بهاری" اشاره کرد و گفت: پلیس به دنبال نشاط اجتماعی، مشروع و قانونی است که  با قانونمداری و احترام به قانون اتفاق می افتد.

فرمانده انتظامی استان زنجان توجه به سنت های قدیمی در مراسم چهارشنبه آخر سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: با هرکسی که بخواهد به بهانه شادی  قانون را نادیده بگیرد برخورد می شود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه  قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون است، گفت:  امروز در شرایط خوبی از حمایت های مردمی هستیم و هرچه میزان حمایت مردم از پلیس بیشتر باشد اقتدار پلیس در برخورد با بی قانونی و هنجارشکنی، بیشتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان  تاکید کرد: سودجویان و کسانی که بخواهند در این شب با ایجاد سد معبر، راه بندان و تخریب اموال عمومی، آسایش شهروندان را سلب کنند، منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

سردار جهانبخش، افزود: در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می توانیم از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به  توصیه های پلیس در خصوص کاهش سرقت تصریح کرد: با جدی گرفتن توصیه‌ های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده‌ جلوگیری می شود و هم نقش غیر قابل انکار افراد، در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می شود.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی پلیس 110 چهارشنبه سوری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی پلیس 110 آتش نشانی آتش سوزی پلیس 110 چهارشنبه سوری زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است