Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری ظهر امروز در نهمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات‌های متعدد و مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۲۴۷ نفر از متهمین و مجرمینی که در حوزه های مختلف از جمله سرقت، قاچاق و سایر موضوعات اعمال مجرمانه داشتند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری یک قاتل در باقرشهر گفت: دو روز پیش در روستای قمصر باقرشهر یک قتل اتفاق افتاد به این شکل که طی درگیری، قاتل با استفاده از قمه با وارد کردن ضربات متعدد به اعضای بدن مقتول، او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه انگیزه قاتل هنوز مشخص نشده است، افزود: پس از کمتر از ۴۸ ساعت، نیروهای کلانتری باقرشهر با پیگیری های مجدانه طی یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی گفت: ۲۶ باند سازمان یافته هستند که اعمال مجرمانه آن‌ها توأم با شیوه های مجرمانه خاص و جدیدی بوده که با هوشیاری و ذکاوت و تیزبینی همکاران ما کشف و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: ۱۴۱ سارق دستگیر، ۱۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت کشف و به مالباختگان مسترد شد همچنین ۹ قبضه سلاح گرم و سرد در این طرح کشف شده است.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در این مرحله از طرح ۶۴ نفر اتباع بیگانه دستگیر و طرد شدند و بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۴ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه چهارشنبه سوری قرار داریم ۱۵۵ هزار عدد انواع مواد محترقه که بیشتر به صورت بمب، نارنجک دستی و اقلام بسیار خطرناک و فاقد استانداردهای لازم بود کشف و ضبط شد و ۱۶ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: دستگیرشدگان چهارشنبه سوری با هماهنگی مقامات قضایی تا بعد از روز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در بازداشتگاه‌ها نگه داری می‌شوند.

جلیلیان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه در این مرحله از طرح بیش از ۲۶ میلیارد ریال است تأکید کرد: در شهرستان ری ۱۲ درصد کاهش سرقت نسبت به سال گذشته و ۵۸ درصد کاهش جرائم خشن و ۱۸ درصد افزایش دستگیری و کشفیات به وقوع پیوسته است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری قاتل فرمانده انتظامی شهرستان ری فرمانده انتظامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد