Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در انتصابات مدیران پایه و میانی از جوانان استفاده کند که یک رویکرد متعهدانه، بن بست شکن و با شور و نشاط است و به طور قطع منشأ تحولات بی شماری خواهند بود.

 شورای آموزش و پرورش از یک شکل متداول، معمولی و کلیشه‌ای باید به یک ساختار موثر، پرتلاش، تصمیم گیر، تصمیم ساز و جریان ساز در فضای آموزش و پرورش تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تابستان پیش رو فرصت مناسبی است تا برای سال تحصیلی آینده امکانات سخت افزاری و امکانات نرم افزاری که نیازمند فکر، ایده و خلاقیت است، تامین شود و نباید این فرصت گرانبها را از دست داد.

خیلی از داشته‌ها به دلیل اقدامات درست آموزش و پروش و خیلی از نداشته‌ها به دلیل ضعف در این سازمان بوده است و برای آینده بهتر باید تدابیر مناسبت تری در آموزش و پرورش اتخاذ شود.

آموزش رایگان، با کیفیت و فراگیر باید در دسترس همه باشد و در خصوصی سازی موضوعات آموزش و پرورش باید دقت نظر لازم صورت گیرد.

اعلایی با بیان اینکه فضای آموزش و پروش باید سیاست زدایی شود و مدیران حرفه‌ای و متخصص باید در فضای مدیریتی آموزش و پرورش وارد شوند، اضافه کرد: سرمایه انسانی آموزش و پرورش به طور قطع کم نیست و باید ذره بین برداشت و مدیران موفق را انتخاب کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان باید برای دوران پساکرونا برنامه ریزی کند، اظهار داشت: نظام آموزش و پرورش باید نسل کارآفرین، تحول گرا و ریسک پذیر تربیت کند و برای این مهم باید برنامه ریزی جدی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین آموزش و پرورش انتصاب جدید آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟