Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان می‌توانند از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها و فضای کاری اشتراکی استفاده کنند. امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و استارت آپ و خلاقیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می‌توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی دست یابند که باعث بهره‌مندی آن‌ها از این فرصت و ظرفیت گردد.

محمد امین بابایی در جلسه ای با حضور مدیران انجمن صنفی مراکز شتاب دهنده استان اظهار کرد: امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و استارت آپ و خلاقیت است. ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می‌توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی دست یابند که باعث بهره‌مندی آن‌ها از این فرصت و ظرفیت گردد. امید است با تبدیل شدن هر واحد بزرگ اقتصادی به یک مرکز رشد و توسعه، مسیر حل مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی هموار شود.

وی افزود: معتقدیم مهمترین عامل رشد و توسعه در شرکت‌ها استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز و پیوند بین صنعت و دانشگاه است و شرکت‌های ما باید در این مسیر به گونه‌ای تلاش کنند تا از دانش روز عقب نباشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: نگاه و نگرش امروز نسبت به فرصت‌های شغلی تغییر پیدا کرده و یکی از عوامل و راهکارها توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده‌های جدید و کارآفرینانه است و قطعاً در این مسیر نگاه ما بیشتر به سمت شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، بابایی گفت: امیدواریم شرکت‌ها و واحدهای صنعتی ما با نگاه جدید به این باور و دانش برسند که می‌توانند از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها و فضای کاری اشتراکی استفاده نموده و به یک مرکز رشد و توسعه تبدیل شوند و ما در این خصوص کمک خواهیم کرد تا فضای نوآوری پایداری در استان ایجاد و موجب جهشی شود که شایسته نام خراسان رضوی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره کار بنگاه های اقتصادی شتاب دهنده خراسان رضوی یک مرکز شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس