Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که برای حذف نامادری و برادر ناتنی‌اش از سهم ارثیه پدری اقدام به قتل هر ۲ آنها در شهر نظرآباد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از پلیس،  سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت یک قاتل در نظرآباد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع 2 فقره قتل وحشیانه در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان و اداره جرائم جنائی آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یک خانم 38 ساله و فرزند 3 ساله اش به صورت وحشیانه ای توسط شخصی ناشناس به قتل رسیده اند و قاتل پس از انجام این عمل مجرمانه، برای پاک کردن آثار انگشتش اقدام به ریختن محلول سفیدکننده بر روی اجساد کرده است.

انهدام 2 تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان/ 6 تروریست مسلح ‌با مأموریّت ترور بازداشت شدند/ نابودی کامل تیم پشتیبان492 نفر از اراذل و اوباش استان تهران بازداشت شدندضربه اطلاعات به باند قاچاق سازمان یافته طلا در هرمزگان/ 4 ‌عضو اصلی باند بازداشت 38 کیلوگرم طلا کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد : در ادامه کارآگاهان با ایجاد چندین فرضیه برای انگیزه قتل از سوی افراد مختلف، از همه اعضای خانواده مقتولین بازجویی و در تحقیقات تخصصی خود به اظهارات ضد و نقیض یکی از فرزندان همسر مقتول مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از جمع آوری مدارک و مستندات پزشکی و پلیسی برای کارآگاهان انجام قتل از سوی فرزند دوم همسر مقتوله محرز شد، گفت: قاتل انگیزه خود از انجام این عمل وحشیانه را عقده‌های خود از نامادری اش برای کسب ارثیه و سهم وی بیان کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه قاتل به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: یادگیری مهارت‌های کنترل خشم و گرفتن تصمیم های معقول در مواقع عصبانیت می تواند از وقوع جنایات این چنین پیشگیری کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آگاهی استان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صحنه‌ای دیگر از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ببینید | صحنه‌ای دیگر از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد