Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:44:45 GMT

بخش برزگی از املاک آموزش و پرورش را خیرین اهدا کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۸۳۴

بخش برزگی از املاک آموزش و پرورش را خیرین اهدا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان فارس و در جلسه آنلاین با رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش، تفاهم نامه‌های خوبی با دستگاه‌های مختلف در کشور انعقاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: قریب به یک صد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد که سعی کرده‌ایم آن‌ها را ساماندهی و مستندسازی کنیم.

احمدی لاشکی گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۱ درصد از املاک آموزش و پرورش کشور مستندسازی شده‌اند و مستندسازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این‌که با چشم اندازی ۳ ساله اقدام به سندسازی املاک کرده‌ایم، گفت خوشبختانه تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستندسازی را تسهیل کرد.

وی گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش برزگی از آن را خیرین اهدا کرده‌اند باید حساسیت به خرج دهیم.

کد خبر 5447782

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری آموزش و پرورش گردشگری سفرهای نوروزی قوه قضاییه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شهرداری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران مهدی چمران نوروز املاک آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت