Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:47:29 GMT

با خیال راحت به خراسان جنوبی سفر کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۸۹۳

با خیال راحت به خراسان جنوبی سفر کنید

عباس زاده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان جنوبی گفت: با کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا حجم زیادی از سفرها را در نوروز ۱۴۰۱ خواهیم داشت و خراسان جنوبی محل عبور مسافران زیادی است باید تمام تلاش خود را برای سلامت و ایمنی مسافران نوروزی به کار ببریم.

او گفت: البته باید کنترل ورود و خروج افراد توسط خدمات سفر، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های متولی انجام شود تا ارائه خدمات بهتری در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسافران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده گفت: ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی مستلزم همت، حضور وتوجه همه دستگاه‌های متولی است و این تکلیف انسانی و قانونی همه می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: استان آمادگی لازم را برای خدمات سفر دارد و هرچه داریم برای مردم است و از هیچ امکانات و تجهیزاتی چه در شرایط عادی و چه در شرایط بحرانی برای مردم نباید دریغ کرد.

او گفت:دستگاه‌ها برای چهارشنبه پایان سال تمام همکاری خود را انجام دهند تا شاهد کمترین خسارت وآسیب باشیم و این شب به آرامی در استان  به پایان برساند.

عباس زاده گفت: باتوجه به بیماری کرونا در بحث سفر حتما رعایت موارد بهداشتی تاکید شود واگر نقاط حادثه خیز استان خیلی زود رفع شود همچنین گشت‌های نامحسوس هم در اختیار شهرستان‌ها قرار داده شود چرا که این امر کمک بسیاری در کاهش تصادفات دارد.

او گفت: برای مبادی ورودی شهر‌ها آشکارساز و زیبا سازی آن‌ها بسیار مهم است و باید دراولویت شهرداری قرار بگیرد.

۲۵پایگاه هلال احمر آماده خدمت رسانی

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۲۵ پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این ایام هستند.

او گفت: در مجموع ۲ هزار و ۸۸۹ نیرو در ۴۱ پایگاه برون شهری، درون شهری و جاده‌ای جمعیت هلال احمر آماده عملیات امدادی و خدمت رسانی نوروزی هستند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۹۵۴ نفر روز در کمپ‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر‌ها زمینه آرامش مسافران نوروزی را فراهم خواهند کرد.

کلیه محور‌های خراسان جنوبی باز است

جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: هم اکنون کلیه محور‌های استان باز است ویکسری عملیات بازسازی لازم دارد که درحال پیگیری برای انجام آن هستیم.

او گفت : از امروز وارد طرح سفر‌های نوروزی شدیم و همه عوامل در راهداری آماده باش هستند که در این در طرح نوروزی ۳۹ اکیپ سیار و ثابت۲۳۵ دستگاه ماشین آلات۴۵ باب مجتمع خدمات رفاهی آماده خدمت رسانی به مسافران است.

جلال زاده گفت:همچنین ۶۰سامانه ثبت تخلف سرعت و ۸۰ سامانه تردد شمار به صورت فعال در حال کار هستند.

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و باحضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مسافران نوروزی خراسان جنوبی گفت جمعیت هلال احمر مسافران نوروزی خدمت رسانی عباس زاده او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد