Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:15:42 GMT

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۸۹۷

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر تلویزیون سامسونگ و بررسی علت مشکل پیش‌آمده و رفع آن در منزل یکی از راهکارهای جدیدی است که برخی از شرکت‌های خدماتی برای رفاه حال مشتریان و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و ناخواسته در حین حمل در نظر گرفته‌اند. در حقیقت این مراکز به جای بردن تلویزیون به تعمیرگاه، خود تعمیرکار و تجهیزات آن را به منزل آورده و کلیه‌ی صفر تاصد تعمیرات را در پیش چشم مشتری انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو می‌توان گفت سپردن تعمیر تلویزیون سامسونگ به شرکت‌های دارای خدمات تعمیر در منزل، می‌تواند در کنار مبحث پیش‌گیری از اتفاقات ناخواسته، از سوءاستفاده‌گری‌هایی که در تعویض قطعات اصلی با تقلبی وجود دارد جلوگیری به عمل آورده و در نتیجه ضررهای مالی کمتری را به بار بیاورد.


مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ در منزل

حذف مشکلات حمل و نقل

حمل و نقل و وسایل الکتریکی بسیار سنگین و حساس نظیر تلویزیون، دردسرها و استرس‌های خاص خود را به همراه داشته و ممکن است گاهاً مانعی برای دستیابی سریع‌تر به خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ باشد. همچنین در حمل و نقل تلویزیون، احتمال شکستگی و آسیب به آن، بسیار بالا بوده و ممکن است در عرض چند ثانیه تنها با رها شدن تلویزیون از دست افراد، ضررمالی سنگینی به مشتریان وارد شود. این در حالی است که در خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ درمحل، خوشبختانه کلیه‌ی دردسرها و استرس‌های حمل این ابزار بسیار حساس حذف شده و فرد تنها از طریق تماس با شرکت مدنظر خود و با کمک تعمیرکار فرستاده شده در منزل خود، می‌تواند مشکلات مختلف تلویزیون را برطرف نماید.

جلوگیری از جایگذاری قطعات تقلبی


یکی از موضوعاتی که متأسفانه در تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه‌ها و مراکز مختلف شاهد آن هستیم، جایگزاری قطعات تقلبی به جای قطعاً با کیفیت و اصل در بخش‌های مختلف تلویزیون می‌باشد. این امر اگرچه در ابتدا تأثیر چندانی را بر روی عملکرد تلویزیون برجای نگذاشته اما پس از مدتی به علت تأثیرات مخرب قطعات تقلبی بر روی دیگر قطعات، فرد را مجبور به دوباره‌کاری و تعمیر دوباره‌ی تلویزیون کرده و یا از عمر کلی تلویزیون به شدت میکاهد. در تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل کلیه‌ی قطعات در حضور مشتری باز شده و پس از تعمیر دوباره به جای اصلی خود بازگردانده می‌شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات نیز، شرکت‌های معتبر تعمیر تلویزیون سامسونگ با فرستادن قطعات اورجینال به همراه تعمیرکار خود، به ارائه خدمات بهتر کمک کرده و درنتیجه از خرابی دوباره‌ی آن قطعه و ایجاد مشکلات مختلف در تلویزیون، ظرف مدت زمان کوتاهی، جلوگیری به عمل می‌آورند.

شعبه های فعال در شهرستان های تهران

مجازسیما با ایجاد شعبه تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت ، سعی کرده است که خدمات دهی در این شهرستان با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود. تعمیر تلویزیون در پاکدشت توسط تکنسین های متخصص در محل و منزل انجام می شود. تعمیرات با ضمانت شش ماهه انجام می شود.


مقایسه هزینه‌ی تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و تعمیر آن در تعمیرگاه

به طورکلی هزینه‌ی تعمیر تلویزیون سامسونگ به قطعه مصرفی و مراحل تعمیر بستگی داشته و ربطی به محل تعمیر تلویزیون ندارد. از همین رو می‌توان گفت که اعزام تعمیرکار به منزل به معنای افزایش هزینه‌ی تعمیرات تلویزیون نبوده و در مواردی حتی به دلیل حذف هزینه‌ی حمل تلویزیون می‌تواند، کمترهم باشد.


انواع مشکلات مختلف تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ که یکی از پرطرفدارترین محصولات در کنار سایر تلویزیون‌ها محسوب می‌شود، علی‌رقم کیفیت بالای خود در اثر نوسانات برقی یا برخورد اشیاء تیز به صفحه‌ی تلویزیون و... می‌تواند دچار مشکلات متعددی شود. از همین رو لازم است با شناخت انواع و اقسام این مشکلات و علت بروز آن‌ها، از بسیاری از مشکلات پیشگیری کرده و در زمان بروز آن‌ها با استفاده از نکات مهمی که در این‌باره وجود دارد، به تعمیر تلویزیون سامسونگ به صورت کاملا استاندارد و اصولی پرداخته شود.


روشن و خاموش شدن تلویزیون‌های سامسونگ

گاهی اوقات در حین استفاده از تلویزیون متوجه خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ می‌شویم که این موضوع می‌تواند به بخش‌‍‌های متفاوتی از قسمت‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری تلویزیون مربوط باشد. مثلاً قرار گرفتن تلویزیون روی تایمرهای خاص گاهی منجربه خاموش و یا روشن شدن ناگهانی آن می‌شود. خرابی مین‌برد تلویزیون سامسونگ که مرکز بسیاری از داده‌ها و تنظیمات تلویزیون است نیز، می‌تواند به خاموش شدن تلویزیون سامسونگ منجر شود. در چنین زمانی بهتر است ابتدا به بررسی تایمر و بخش‌های نرم‌افزاری پرداخته سپس درصورت عدم‌وجود مشکل یا عدم‌‎توانایی در حل مشکلات نرم‌افزاری به سراغ ارتباط با مراکز خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل رفته و از مشاوره‌ی این مراکز استفاده نمایید. در صورتی‌که با مشاوره و کمک از کارشناسان نتوانستید به رفع مشکل پیش آمده بپردازید، می‌توانید از این مراکز درخواست اعزام تعمیر کار کنید.
 

بهترین مراکز تعمیر تلویزیون در منزل

به دنبال استقبالی که از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل صورت پذیرفت، بسیاری از مراکز و شرکت‌های خدماتی تعمیر تلویزیون در منزل را به لیست خدمات خود افزوده و از این طریق مشتریان متعددی را به خود جذب نموده‌اند. اما آیا تمامی این مراکز خدمات یکسانی را به مشتریان عرضه می‌کنند؟ در پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم که از آنجایی‌که در مراکز مختلف مدیران و مسئولان و البته تعمیرکاران متفاوتی حضور دارند که هریک به یک اندازه در انجام وظایف خود احساس مسئولیت می‌کنند، کیفیت خدمات مراکز مختلف یکسان نمی‌باشد. بنابراین نیاز است با درنظر گرفتن فاکتورهای خاصی به انتخاب بهترین مرکز با بهترین و بالاترین خدمات پرداخته تا از تعمیر تلویزیون سامسونگ خود احساس رضایت بیشتری را به عمل آورد. از جمله فاکتورهای حائز اهمیتی که در انتخاب بهترین مراکز خدماتی تعمیرات تلویزیون در منزل مطرح می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.


سرعت در خدمات‌رسانی

سرعت خدمات‌رسانی مراکز خدماتی چه در حوزه تعمیر تلویزیون سامسونگ باشد و چه دیگر وسایل الکتریکی در انتخاب بهترین مراکز و شرکت‌های تعمیراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. چراکه با تعمیر سریع‌تر تلویزیون مشتریان استرس و نگرانی کمتری را تحمل کرده و خیلی سریع‌تر می‌توانند دوباره از تلویزیون خود استفاده نمایند. بنابراین با پرس‌وجو از دیگران یا مطالعه‌ی بخش‌های مختلف وب‌سایت یک شرکت خدماتی حتماً از زمان اعزام تعمیرکار و سرعت رسیدگی به مشکلات مطلع شوید تا بهترین مرکز خدماتی را انتخاب کرده باشید.


ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص

تعمیرکارانی که به جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ فرستاده می‌شوند، می‌بایست از تخصص و تجربه‌ی کافی در رابطه با تشخیص سریع علت ایجاد مشکل و نحوه‌ی حل آن برخوردار باشند تا بتوانند با بالاترین کیفیت به ارائه خدمات به مشتری بپردازند. بنابراین یکی از موارد حائز اهمیتی که در رابطه با انتخاب بهترین مراکز خدمات تعمیرات تلویزیون مطرح می‌شود، عملکرد تخصصی و تجربه‌ی تعمیرکاران مشغول به کار در این مجموعه‌ها می‌باشد.


با حوصله بودن تعمیرکاران

یکی از موضوعاتی که در انتخاب بهترین مراکز خدماتی می‌تواند تأثیر بسزایی را داشته باشد، رفتار تعمیرکاران اعزامی در برابر مشتریان و پاسخ‌دهی به پرسش‌های آنان می‌باشد. در حقیقت مراکزی که عموماً از تعمیرکاران بی‌حوصله‌ای که توانایی برقراری ارتباط کلامی با مشتریان را ندارند، برخوداراند، نمی‌توانند به عنوان بهترین مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ شناسایی شوند. 

درصورت تمایل به دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در منزل و اعزام کارشناس می‌توانید به وب‌سایت شرکت خدماتی مجاز سیما مراجعه نمایید. این مجموعه خدماتی که در حقیقت مرکز تعمیرات تخصصی انواع و اقسام تلوزیون‌های ال‌ای دی و ال سی دی و OLED است، با بهره‌مندی از از افراد کاردان در حوزه‌ی تعمیر تلویزیون سامسونگ و الی جی و.... و استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات آماده‌ی خدمت‌رسانی سریع و به شما مشتریان عزیز می‌باشد. برای ارتباط با این مرکز می‌توانید از آدرس اینترنتی mojazsima.ir استفاده نمایید.

کد خبر 1612860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تعمیر تلویزیون سامسونگ انتخاب بهترین مراکز تعمیر تلویزیون تعمیرات تلویزیون تلویزیون در منزل ی تعمیر تلویزیون خدمات تعمیر مراکز خدمات ی تلویزیون هزینه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟

فرارو- آیفون 13 پرو مکس بدون توجه به حضور مدل‌های سری ۱۴ و ۱۵ اپل کماکان گرانقیمت‌ترین گوشی موبایل در ایران است.

قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZZA تا حدود ۱۳۵ میلیون بالا رفته و خود آیفون 13 معمولی با پارت‌نامیر CH دست‌کم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس آن طرف ماجرا جزو ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است و با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A55 سامسونگ جزو نوبرانه‌های بازار است و این یکی در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. مدلی که با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

پوکو X6 پرو که یکی دیگر از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار است، از A55 سامسونگ ارزان‌تر است و می‌شود با حدود ۱۷ میلیون سراغ خرید پوکو X6 پرو رفت. قیمت روز گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

9 میلیون تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه