Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:24:53 GMT

ارتباط استفاده از دستگاه کاور کفش و کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۹۶۶

ارتباط استفاده از دستگاه کاور کفش و کرونا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مهم‌ترین عامل انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها به محیط کفش‌های شماست چون کفش‌ها روزانه با انواع مختلف آلودگی سرو کار دارند و ورود آنها به محیط‌های حساس مانند بیمارستان‌ها منازل و محیط‌های استریل که باید از الودگی به دور باشند بسیار خطرناک و درد سر ساز است اما باید این را هم در نظر داشت که بدون کفش که نمی‌توان جایی رفت بنابراین در بسیاری از مراکز نایلون‌های پلاستیکی را می‌دهند که بر روی کفش بکشند اما این روش هم برای افراد مسن مشکل ساز است برای رفع این مشکلات شرکت کلین شیدور استفاده از دستگاه کاور کفش را پیشنهاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به این که مهم‌ترین راه انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها از تماس با سطوح آلوده است؛ همچنین این ویروس قابلیت فعال ماندن از چند ساعت تا چند روز در محیط را دارند. کفش‌ها می‌توانند انواع ویروس‌های موجود در فضا را مانند ویروس کرونا را حمل کنند. همان طور که می‌دانید کف کفش‌ها به علت تماس بسیار با سطح آلوده می‌تواند انواع ویروس‌ها و باکتری هارا با خود حمل کند. همچنین می‌توان گفت یکی از ویروس‌های خطر ناک که امروزه بین مردم بسیار شناخته شده ویروس کرونا می‌باشد این ویروس از طریق کف کفش جابجا می‌شود و ممکن است بین ۳ تا ۵ روز بر روی کفش باقی بماند.

باتوجه به مطالعات انجام شده در آمریکا همچنین در بیمارستان ووهان چین مشخص شده است که ویروس کرونا می‌تواند بر روی کفش باقی بماند علاوه بر این امکان انتقال آلودگی توسط کفش‌ها تنها در صورتی خواهد بود که پس از تماس دست با کفش‌ها، دست‌ها با دهان، بینی و یا صورت تماس پیدا کنند. بنابر این برای رفع این مشکل پیشنهاد شده از دستگاه کاور کفش استفاده شود استفاده از کاور کفش در پیشگیری و انتقال ویروس کرونا کمک بسیاری کرده است. کاور کفش‌های یکبار مصرف مناسب استفاده برای افرادی است که می‌خواهند ساعت‌ها در محیط‌های استریل و بهداشتی رفت آمد کنند بنابر این افراد می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی از پارگی مخصا در محیط‌های سرامیکی از کاور کفش استفاده کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کاورکفش عدم آسیب رساندن آن به محیط زیست می‌باشد چون این کاورها قابلیت باز یافت را دارند.

کاور کفش‌های یکبار مصرفبا کیفیت بالا و مستحکم است زیرا برای تولید این کاورها از دستگاه‌های اتوماتیک استفاده می‌شود تا دور تا دور کاورها را بدوزد.

موارد استفاده از کاور کفش

کاور کفش‌های دستی بیمارستانی و یا دستگاهی در تمامی مراکزی که باید از ورود گرد و غبار و ویروس‌ها و باکتری‌ها جلوگیری شود استفاده می‌شود از جمله این مراکز می‌توان به بیمارستان‌ها، صنایع غذایی و دارویی، آشپز خانه‌های صنعتی

مهد کودک‌ها، شرکت‌های دارویی، سالن‌های زیبایی و …استفاده می‌شود

مزایای استفاده از کاور کفش یکبار مصرف:

قیمت بسیار پایین نسبت به سایر کاور کفش‌ها

دارای بسته بندی بهداشتی و مناسب است که استفاده از آن را آسان‌تر کرده است.

دور این نایلون کاور کفش‌ها از دوخت‌هایی استفاده شده است که به استحکام و مقاومت بیشتر کمک می‌کند.

کاور کفش‌های یکبار مصرف به دلیل داشتن سایزهای متفاوتی که دارد قابل استفاده برای تمامی کفش‌ها به خصوص کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌شود.

دسته بندی کلی دستگاه‌های کاور کفش:

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

دستگاه کاور کفش حرارتی

دستگاه کاورکفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش چسبی

انواع دستگاه کاور کفش:

دستگاه‌های کاور کفش انواع مختلفی دارد گاهی در بسیاری از مراکز برای جلوگیری از انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها از کاور کفش یکبار مصرف استفاده می‌شود اما با توجه به افزایش نیاز کاربران برای استفاده از کاور کفش با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های اختراع شده که بدون نیاز به دست و یا خم شدن کفش را به صورت اتوماتیک کاور می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5447807

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا کفش کسب و کار کسب و کار ساختمان سازی خرید آنلاین طراحی داخلی صنعت خودروسازی آسیاتک کسب و کارهای اینترنتی محیط کسب و کار ایران ثبت شرکت دیجی کالا لامپ کم مصرف فروشگاه زنجیره ای سفرهای نوروزی مدرسه سازی ویروس ها و باکتری ها استفاده می شود انتقال ویروس کاور کفش ویروس کرونا کاور کفش ها یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند