Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:15:50 GMT

بهترین زمان رزرو تور مارماریس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۳۷۷

بهترین زمان رزرو تور مارماریس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مارماریس یکی از شهرهای توریستی و جذاب ترکیه است که مسافرت‌های زیادی حتی به‌صورت روزانه به آن انجام می‌شود. این شهر دوست‌داشتنی با ساحلی فیروزه‌ای همیشه به‌عنوان یکی از پیشنهادهای سفر گردشگری به مردم داده می‌شد؛ اما هیچ وقت اطلاعات کافی از زمان سفر و شرایط این شهر داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که اگر اطلاعاتی از شرایط این شهر داشته باشید و نسبت به این اطلاعات دست به انتخاب بزنید، می‌توانید سفری بی‌نظیر را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با شناخت شرایط مارماریس، بهترین تور مارماریس را پیش پایتان قرار دهیم.

مارماریس جاذبه‌های گردشگری مختلف و جذابی دارد که شما می‌توانید با مشاهده آن‌ها سفری جذاب را تجربه کنید. سفر به تور مارماریس با وجود شناخت جاذبه‌های گردشگری که این شهر دارد، حتماً با فراز و فرودهایی همراه است. پس با ما همراه باشید تا مارماریس را بیشتر بشناسیم.

این شهر ساحلی بهترین مکان ممکن برای یک ریلکسینگ را دارد. ساحلی رویایی که هر لحظه شما را از شرایط سخت زندگی دور می‌کند و فقط در فکر استراحت و لذت از شرایط می‌برد. جز ساحل برای کسانی که به بازدیدهای تاریخی و… علاقه‌مندن هستد، قلعه تاریخی این شهر را پیشنهاد می‌کنیم. محیطی بازسازی شده و جذاب که هر لحظه چشمانتان را با شرایط جدید روبرو می‌کند. محیط جذاب و دوست‌داشتنی مارماریس کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری که دارد، به‌اندازه‌ای چشم‌نواز است که شما را خسته نکند؛ مخصوصاً اگر در زمان درست راهی این شهر شده باشید. پس با انتخاب درست سفری خوب را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به مارماریس از نظر شرایط جوی

مارماریس حدوداً آب‌وهوایی شبیه به شهرهای جنوبی ایران دارد. البته باید به ملاک‌های آب‌وهوایی این شهر بارش بیشتر، رطوبت کم‌تر و نسیم‌های خنک بیشتر را اضافه کرد. انتخاب بهترین زمان به ملاک‌های متفاوتی بستگی دارد و بیشتر شخصی است؛ اما عوامل مؤثر بر آن را می‌توان برشمرد. برای مثال سرمایی که با باد باشد، سوز بیشتر دارد یا گرما کنار رطوبت بیشتر از گرمای با آب‌وهوای خشک اذیت می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای اینکه شرایط مارماریس را با این اوصاف بهتر بشناسید، درادامه با ما همراه باشید.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین مراکز خرید مارماریس

در این شهر باد و باران جایگاه خوبی ندارند. بیشتر ماه‌های سال که باران نمی‌بارد و در بشترین حالت از ۳۰ روز ممکن است ۱۲ روز بارانی باشد. مارماریس در ماه‌های ژوئن، می و آگوست روزهای خشک خود را پشت‌سر می‌گذارد؛ پس اگر می‌خواهید سفر بدون رطوبتی داشته باشید، بهتر است در این ماه‌ها به این شهر بروید. شرایط این شهر برای وزش باد نیز تقریباً به همین شکل است. بادها به‌صورت نسیم گونه می‌وزند و هوای این شهر معمولاً ساکن است. البته نمی‌توان از نسیم‌های خنکی که روی آب رد می‌شوند و در سایه می‌توانند حال خوشی برای شما رقم بزنند نگفت. شرایطی که مطمئناً تحت‌تأثیر قرارتان می‌دهد. سرعت باد در این شهر پای خود را فراتر از ۱۴ کیلومتر نمی‌گذارد. این مساله نشان می‌دهد که در بیشترین سرعت باد، نهایتاً کمی سر موهای شما به‌سمت بالا می‌رود، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

بهترین زمان سفر به مارماریس از نظر فصل

فصل‌های مختلفی هستند که شرایط سفر را برای شما تغییر می‌دهند. یکی از فصل‌های خوب و بی‌نظیری که همه چیز را کنار هم قرار می‌دهد تا سفر خوبی را تجربه کنید، بهار است. در فصل بهار مارماریس به‌طرز عجیبی با آب‌وهوای بدون رطوبت، بدون باد با کمی باران و آفتابی روشن، اما شیرین پذیرای مسافرانش است. همین مساله این فصل از سال را به یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سال در سفر به مارماریس تبدیل کرده است. پس اگر از شلوغی و شمار زیاد جمعیت بیزار هستید، پیشنهاد می‌کنم در بهار به مارماریس نروید.

یکی از فصل‌های سال که در هر شهری می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر ارزان قیمت باشد، پاییز است. فصل بارش‌های موسمی در مارماریس همراه با خورشیدی سرد که اگر شب‌ها لباس گرم نداشته باشید، شما را سرما می‌دهد. در این فصل دما از ۱۲ تا ۳۳ درجه متغیر است و اگر قصد دارید سفری متفاوت با قیمت کم را تجربه کنید، مناسب است.

فستیوال‌های مارماریس

تعداد مسافران مارماریس در ماه‌هایی از سال به هزاران نفر نیز می‌رسند. همین مساله باعث شده تا این شهر به یکی از پرجمعیت‌ترین نقاط توریستی ترکیه و گزینه خوبی برای برگذاری فستیوال‌های متفاوت تبدیل شود. از ۲۰ سال پیش تاکنون در این شهر فستیوالی به‌عنوان معرفی آخرین دستاوردها در زمینه قایقرانی با همین نام برگزار می‌شود. فستیوالی بزرگ که با حضور مردم در ۱۵ ماه می انجام و به یکی از تفریح‌های سالانه مردم تبدیل شده است.

یکی دیگر از گزینه‌های پیش‌روی شما برای شرکت در فستیوال‌های مارماریس شرکت در فستیوال بهار و دریای شهرداری مارماریس است. این فستیوال هرساله با تعداد زیادی از مردم در بخش‌های متعدد مثل قایقرانی، جشن، موسیقی و … برگزار می‌شود.

درصورتی‌که هنوز هم برای خرید تور مارماریس یا تور ترکیه ارزان و زمان آن به نتیجه نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم سری به سایت علی بابا بزنید و اطلاعات بیشتر را در آنجا به‌دست آورید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5447845

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری ترکیه کسب و کار کسب و کار ساختمان سازی خرید آنلاین طراحی داخلی صنعت خودروسازی سفرهای نوروزی ویروس کرونا لاستیک اتومبیل آسیاتک کسب و کارهای اینترنتی محیط کسب و کار ایران ثبت شرکت دیجی کالا مدرسه سازی تجربه کنید تور مارماریس بهترین زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۲۳۳۷ دلار و ۹۶ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا برای سومین روز پیاپی افزایش یافته و تا حدود 2340 دلار بالا رفته است. بالا رفتن ارزش دلار آمریکا مانع افزایش بیش از حد قیمت طلا می‌شود، چون خرید آن را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گرانتر می‌کند. اما هنوز هم عامل تاثیرگذار بر قیمت فلزات گرانبها سیاست‌های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکاست.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد افزایش به 2337 دلار و 96 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.20 درصدی به 2347 دلار و 20 سنت رسیده است.

وزارت بازرگانی آمریکا در روز پنجشنبه اعلام کرد تورم در این کشور بیش از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. این به معنای بالا رفتن احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/07

نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

طبق گزارش وزارت بازرگانی آمریکا، بزرگترین اقتصاد دنیا 1.6 درصد در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته رشد داشته که ضعیف‌ترین رشد اقتصاد از اواسط 2022 است. نرخ تورم هم در سه ماهه اول 3.7 درصد بوده که بالاتر از هدف 2 درصد بانک مرکزی است و باعث می‌شود فدرال رزرو نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری بالا نگه دارد.

سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم به بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته رسیده است که می‌تواند مانع بالا رفتن قیمت طلا شود.

این عوامل به همراه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، تمایل برای خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را پایین آورده و مانع افزایش بیش از حد قیمت آن می‌شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.35 کاهش به 27 دلار و 54 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.20 درصدی 917 دلار و 4 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/52

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند