Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین درویشی  روز سه‌شنبه در رابطه برنامه ها و طرح‌های نوروزی ۱۴۰۱ این جمعیت در زمینه های امداد و نجات، جوانان و درمان و توانبخشی اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس، ۳۹ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، کوهستان و پایگاه های موقت، ۱ پایگاه امداد هوایی، یک پایگاه آنست (امور نگهداری و آموزش سگ های تجسس)، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در جمعیت مرکز استان و یک مرکز آماده عملیات تیم واکنش سریع به همراه ۲۷ کشیک ۲۴ ساعته امداد و نجات در شعب، به هموطنان در ایام نوروز ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای بازآموزی ویژه طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ و با هدف توانمندسازی نجات گران شرکت کننده در پایگاه های امدادی در سطح ۲۷ شهرستان استان، یادآور شد: امدادگران با به کارگیری ۹۷ دستگاه خودرو عملیاتی شامل آمبولانس، وانت و خودرو نجات به صورت ۲۴ ساعته، در طول طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ به مسافران ارائه خدمت خواهند داشت.
درویشی همچنین اظهار کرد: از ابتدا تا انتهای طرح نوروزی ۱۴۰۱، تیم های ارزیاب جمعیت استان نسبت به بررسی کیفیت خدمات امدادی در پایگاه ها و پست های نوروزی اقدام خواهند کرد.
فعالیت ۱۲ پست خدمات بشردوستانه نوروزی سازمان جوانان در ورودی های استان فارس 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: جوانان داوطلب این جمعیت هر ساله در ایام نوروز، روزهای پرکار و پر شوری را برای خدمت رسانی به زائران سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی سپری می کنند. 
درویشی تصریح کرد: امسال در ایام نوروز به صورت روزانه ۹۲ عضو داوطلب جوان با برپایی ۱۲ پست خدمات بشردوستانه جهت مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه در ورودی های استان فارس، با شعار «سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید» به مسافران خدمات بشر دوستانه ارائه می کنند و فعالیت خود را تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه می دهند. 
وی با بیان اینکه ۱۰ پست از مجموع پست های نوروزی جوانان ثابت در شهرستان های نی ریز، داراب، کوهچنار، رستم، لارستان، مرودشت، آباده، شیراز،کازرون  و لامرد و ۲ پست سحاب در شهرستان های  مرودشت،  شیراز به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.
درویشی همچنین از برپایی ۱۰ خیمه نماز و ۱۰ فضای دوستدار کودک در محل استقرار پست های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان جهت مسافرین نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: ۱۰ ایستگاه سلامت ثابت و سیار با هدف یادآوری پروتکل های بهداشتی کرونا در سفر، نحوه صحیح سنجش فشار خون، احیای قلبی – ریوی، گزیدگی ها، خفگی ها، شکستگی ها، سوختگی و مسمومیت و در صورت ضرورت و بنا به درخواست مراجعین و مسافرین، خدمات سلامت ارائه خواهند نمود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تاکید بر اهمیت رفتار و برخورد شایسته دست اندرکاران جوان پست های خدمات بشر دوستانه ، با مسافران نوروزی در طول طرح یاد آور شد: جوانان داوطلب طرح نوروزی، سفیران و نمایندگان جمعیت هلال احمر هستند و باید با تعامل مناسب با مسافران، شخصیت منحصر به فرد خود و جایگاه و قابلیت های فرهنگی استان و شهرستان را در معرض نمایش بگذارند.
درویشی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت داروخانه جمعیت هلال احمر شیراز اشاره و اظهار کرد: در ایام نوروز داروخانه این جمعیت در شیفت صبح باز است و روند پاسخگویی به بیماران و مراجعان به صورت حضوری می باشد.

برچسب‌ها نوروز شیراز فارس سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز شیراز فارس نوروز شیراز فارس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر ایام نوروز امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت