Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@11:41:19 GMT

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۴۸۶

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Fingerprint Attendance Device یک ابزار بسیار کاربردی برای مدیریت هرچه بهتر یک سازمان و تسهیل اموری چون محاسبه حقوق و مزایای کارکنان است. دستگاه‌های اثر انگشتی که با فناوری بیومتریک عمل می‌کنند، یکی از متداول‌ترین دستگاه‌های حضور و غیابی هستند که در مجموعه‌های کوچک و بزرگ زیادی به چشم می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع سیستم کنترل تردد که در گذشته رایج بودند، امروزه نمی‌توانند نیاز اغلب سازمان‌ها را رفع کنند. با معرفی دستگاه حضور و غیاب ایرانی اثر انگشتی با ما همراه باشید. 

سرعت بخشیدن به کنترل عبور و مرور پرسنل یک سازمان، از اصلی‌ترین اهداف استفاده از بهترین دستگاه‌ حضور و غیاب انگشت زنی به شمار می‌رود. ساده بودن نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب انگشتی، از دیگر علل محبوبیت این سری از دستگاه‌ها به شمار می‌رود. خرید یک سیستم حضور و غیاب در بهبود مدیریت شرکت‌ها کمک بزرگی است. برای آسان‌تر شدن خرید دستگاه حضور و غیاب، بهتر است اطلاعات کافی راجع‌به آن‌ها داشته باشید.

چرا توصیه می‌کنیم یک دستگاه حضور غیاب ایرانی اثر انگشتی بخرید؟ فقط به این خاطر که سرعت عمل این دستگاه‌ها بالاست یا قیمت مناسب‌تری دارند؟ خیر؛ خرید سیستم کنترل تردد انگشتی از جهات زیادی برتری دارد. برای مثال شاید رمز خود را فراموش کنید یا کارتتان را گم کنید، اما اثر انگشتتان همیشه همراه شماست. قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشت زنی به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر به دنبال دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی قیمت مناسب هستید، می‎توانید اقدام به خرید دستگاه‌های دست دوم کنید. اما توجه داشته باشید که نباید از یک سیستم کنترل تردد انتظار کارایی یک سیستم حضور و غیاب نو را داشته باشید.

دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که مطابق با آخرین فناوری‌های دیجیتال و تکنولوژی بیومتریک طراحی و تولید شده است و استفاده از این دستگاه در تمامی سازمان‌های کوچک و بزرگ باعث مدیریت کارآمد بر کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها می‌شود. عرضه و فروش این دستگاه ، در انواع مختلف توسط شرکت افق فرا ویژن با برند OFV در سه مدل انجام می‌شود.

نحوه کار با سیستم کنترل تردد اثر انگشتی

از زمان استفاده شرکت‌ها از دستگاه‌های حضور و غیاب، فرایند ثبت زمان ورود و خروج پرسنل، کنترل و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به مجموعه، محاسبه میزان غیبت هر یک از کارکنان و همچنین پرداخت حقوق و پاداش به کارکنان براساس میزان ساعات حضور آن‌ها در سازمان بسیار ساده‌تر شده است. با این وجود با مقایسه نسل اول دستگاه‌های حضور و غیاب با دستگاه‌های پیشرفته‌تری که هم‌اکنون در سازمان‌ها وجود دارند، متوجه کارآمدتر بودن دستگاه‌های جدید خواهید شد.

نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بسیار ساده است. برای ثبت اطلاعات مربوطه کافی‌ست افراد انگشت خود را بر روی سنسورهای دستگاه قرار دهند. چنانچه اثر انگشت شما با اثر انگشتی که در پایگاه داده ثبت شده است، مطابقت داشته باشد اطلاعات مربوط به ورود و خروج شما در سیستم ذخیره خواهد شد. این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی‌تری چون دستگاه‌های کارتی یا رمزی، سرعت عمل بالاتری دارند و همین موضوع ادارات بزرگ و سازمان‌هایی با تعداد پرسنل زیاد را برای استفاده از سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی ترغیب کرده است.

برخی از انواع سیستم‌های اثر انگشتی، به فناوری تشخیص با کارت نیز مجهز هستند. اگر می‌خواهید احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار چون ویروس کرونا را کمتر کنید، بهتر است دستگاه‌های اثر انگشتی که امکان ورود با کارت را نیز دارند خریداری کنید تا دوران همه گیری و شدت انتقال کمتر شود.  

خرید یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی 

دستگاه‌های حضور غیاب ایرانی اثر انگشتی امکانات ویژه‌ای را برای سازمان‌ها فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها براساس کارایی و عملکردی که دارند، دارای مدل‌های متنوعی هستند اما برخی از ویژگی‌ها در تمامی آن‌ها یکسان است. بیشترین مزیت‌های دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی عبارتنداز:

با سیستم کنترل تردد انگشتی، اثر انگشتتان همیشه همراه شماست!

اگر در سازمان خود از دستگاه‌های کارتی استفاده می‌کنید، بی‌شک پرسنل شما دائما دغدغه فراموش کردن یا گم کردن کارت خود را دارند. درحالی‌که حین استفاده از یک دستگاه حضور و غیاب انگشت زنی دیگر چنین دغدغه‌ای بی معنی خواهد بود.

سرعت ورود یا خروج از سازمان افزایش می‌یابد

اگر مجموعه‌ای با تعداد پرسنل بالا دارید، دستگاه‌های کارتی یا رمزی برای سازمان شما عملا ناکارآمد خواهند بود. صف‌ طولانی از پرسنل که صبح یا عصر به هنگام خروج پرسنل مقابل درب خروجی تشکیل می‌شود، می‌تواند نظم سازمان را برهم بریزد.

جلوگیری از بروز تخلف توسط پرسنل

ممکن است شخص دیگری با در دست داشتن کارت یکی از پرسنل، ورود وی به سازمان را ثبت کند درحالی‌که شخص مذکور غایب است. زمانی که مدیران بخش‌های مختلف در سازمان حضور ندارند، این مسئله می‌تواند به یک معضل و نگرانی تبدیل شود. به همین خاطر استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را پیشنهاد می‌دهیم.

امنیت بالای سیستم‌ حضور و غیاب اثر انگشتی

امکان تخلف یا بروز مسائل امنیتی در صورت استفاده از دستگاه‌های انگشت زنی وجود ندارد چراکه هیچ شخصی نمی‌تواند الگوی مربوط به اثر انگشت شما را جعل کرده یا شبیه سازی کند. در حالی که این امکان در دستگاه‌های حضور و غیاب رمزی به سادگی ممکن است.

کنترل هزینه‌ها و کاهش نارضایتی کارکنان از دریافتی‌های خود

بطور معمول سازمان‌هایی که از دستگاه‌های بیومتریک استفاده نمی‌کنند، به دلیل خطا در محاسبات حقوق و مزایا، ماهانه 10 الی 15 درصد بیش از حد پرداخت می‌کنند. همچنین ممکن است پرسنل شما ادعا کنند ساعات بیشتری را در سازمان حضور داشته‌اند اما طبق محاسبات شما اینگونه نباشد. تمامی این خطاها و مشکلات با استفاده از یک دستگاه پیشرفته‌ و دقیق‌تر مانند دستگاه‌ حضور و غیاب اثر انگشتی قابل حل است.

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب حرفه‌ای 

یکی از مواردی که باید در زمان خرید یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به آن توجه کرد، نوع نرم افزار حضور و غیاب است. شرکت افق فراویژن با ارائه انواع نرم افزارهای حضور و غیاب سعی کرده است که بهترین و مناسب‌ترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار حضور و غیاب تحت وب است. https://ofv-co.com/web-attendance-software/ با تهیه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب افق فراویژن به راحتی می‌توانید هر آنچه که از یک حضور و غیاب حرفه‌ای را بخواهید در اختیار داشته باشید. 

قیمت خرید بهترین سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی

باتوجه به اینکه دستگاه‌های حضور و غیاب امروزه یکی از الزامات جدایی ناپذیر از اتوماسیون‌های اداری هستند، تمامی کسب و کارها و سازمان‌ها برای مدیریت بهتر پرسنل خود ملزم به استفاده از این سیستم‌ها خواهند بود. وجود تعداد زیادی دستگاه کنترل تردد با امکانات و ویژگی‌های متفاوت، انتخاب را برای افراد دشوار کرده است. برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب توصیه می‌کنیم در انتخاب شرکت فروش انواع سیستم های کنترل تردد توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

آیا شما هم فکر می‌کنید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی قیمت بالایی دارد؟ این سیستم کنترل تردد انواع مختلفی داشته به همین خاطر رنج قیمتی متفاوتی نیز دارد. یکی از موثرترین فاکتورهای قیمت گذاری این دستگاه‌ها، تکنولوژی ساخت آن‌ها است. برخی از انواع سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی، با کارت و رمز نیز عمل می‌کنند؛ به نوعی یک دستگاه سه منظوره محسوب می‌شوند.

مسلما این دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌هایی که صرفا از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کنند دارند. اگر به دنبال یک دستگاه کنترل تردد با فناوری اثر انگشت هستید که قیمت پایین‌تری داشته باشد باید از دستگاه‌هایی با امکانات معمول استفاده کنید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دست دوم بخریم؟

ممکن است برای کاهش قیمت دستگاه حضور و غیاب یکی از راه‌هایی که به ذهنتان می‌رسد، خرید سیستم کنترل تردد دست دوم باشد. یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دست دوم اگر در مدت زمان کوتاهی استفاده شده باشد، می‌تواند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد اما خرید دستگاه‌های دست دوم و قدیمی را توصیه نمی‌کنیم.

 خراب شدن سنسور دستگاه، کاهش سرعت عملکرد آن و بروز خطا در تطابق اثر انگشت پرسنل با آنچه که در پایگاه داده به ثبت رسیده است از چالش‌های دستگاه‌های قدیمی و دست دوم است. چنانچه کنترل عبور و مرور افراد در سازمان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است به جای صرف هزینه برای خرید یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دست دوم، از دستگاه‌های بروز و پیشرفته‌تر استفاده کنید.

سیستم کنترل تردد اثر انگشتی همان دستگاه حضور وغیاب اثر انگشتی است؟ 

یکی از سوالاتی که عموما از مجموعه افق فراویژن می‌شود، تفاوت دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی با دستگاه حضور وغیاب اثر انگشتی، نوع کارایی آن‌ها است. در دستگاه کنترل تردد هدف و غایت نهایی، کنترل کردن رفت و آمد افراد است. در حالی که در یک سیستم حضور وغیاب آنچه که از اهمیت بالایی برخوردار است، مشخص کردن دقیق ساعت حضور و ساعت رفت افراد است. در یک سیستم کنترل تردد آنچه که اولیت دارد، اجازه ورود صادر کردن برای افراد مجاز است، حال آن که در یک سیستم حضور وغیاب به هیچ عنوان، ملاک کارایی عدم جلوگیری از ورود افراد نیست. 

منبع: وب سایت افق فراویزن ofv-co.com

منبع: الف

کلیدواژه: دستگاه های حضور و غیاب نرم افزار حضور و غیاب دستگاه کنترل تردد حضور و غیاب انگشت سیستم حضور و غیاب سیستم کنترل تردد دستگاه ها داشته باشید انگشت زنی سازمان ها یک سیستم خرید یک دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود

دادستان زرند با تأکید بر اینکه ترک فعل‌ها می‌تواند شامل قصور و اشتباهات در گذشته و اهمال در زمان حاضر باشد، گفت: زحمات بی شائبه و شبانه‌روزی دستگاه‌های مجری و خدمات‌رسان از جمله مدیران و کارمندان این مجموعه‌ها در کاهش خسارات احتمالی نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رضا یعقوبی در بازدید از مناطق مختلف آسیب دیده از سیلاب اخیر با همراهی رئیس دادگستری، مسئولان فرمانداری، شهرداری و رؤسای ادارات راهداری و امور منابع طبیعی، اقدامات صورت گرفته را با مثبت ارزیابی و اظهار کرد: ضمن تشکر از عوامل دخیل در کنترل بحران، علل ورود سیلاب به شهرستان و حل دائمی آن به صورت علمی تحلیل شود.

وی افزود: صبوری و همکاری عموم مردم و همچنین زحمات بی شائبه و طاقت‌فرسای مجموعه عوامل دخیل در کنترل و مدیریت بحران از جمله فرماندار محترم و کارکنان فرمانداری، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج مردمی که به صورت یکپارچه و هماهنگ عمل نموده‌اند، در کنترل سیل اخیر بسیار مؤثر بود.

دادستان زرند با اشاره به همراهی تمامی ارگان‌ها در دفع خطر و کاهش خسارات، بر لزوم حفظ آمادگی نهادهای ذی ربط تاکید کرد و گفت: باید این سطح از وفاق و همکاری بین بخشی در آینده هم تداوم یابد و با بهره‌گیری از تجارب میدانی به دست آمده و دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران در ستاد مدیریت بحران، در خصوص کاهش آسیب پذیری شهرستان تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و پیگیری در سطح استانی و کشوری جهت اخذ بودجه و امکانات برای پیشگیری از حوادث مشابه در آینده اقدام شود.

یعقوبی با تاکید بر اینکه ترک فعل‌ها می‌تواند شامل قصور و اشتباهات در گذشته و اهمال در زمان حاضر باشد، تصریح کرد: زحمات بی شائبه و شبانه روزی دستگاه‌های مجری و خدمات‌رسان از جمله مدیران و کارمندان این مجموعه‌ها در کاهش خسارات احتمالی نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: قدردانی از تمامی افراد دخیل در این امر، دستگاه قضائی از افراد دلسوزی که به صورت جهادی و با کمبود امکانات جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، حمایت قاطع خواهد داشت.

دادستان زرند اظهار کرد: دادسرای شهرستان مطالبه گری لازم را با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از جمله گزارش و پیگیری ترک فعل‌ها، برای مدیریت بحران و تکرار حوادث ناگوار به ویژه در خصوص وقوع سیلاب به عمل می‌آورد که این موضوع نیز در راستای حمایت از حقوق عامه و نیز کمک عملی به دستگاه‌های اجرایی است تا ان شاءالله از این طریق موجبات رفع مشکلات فعلی که در طول سالیان و شاید به علت تصمیمات اشتباه گذشته به وجود آمده‌اند، فراهم شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل مدیریت بحران جلوگیری از وقوع و تکرار حوادث است، گفت: وقوع سیل و تکرار حوادث مشابه در چند سال اخیر انتظار به حق مردم جهت رفع نواقص و کنترل بارش‌ها و سیلاب‌ها را به دنبال داشته است و بنابراین در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی پذیرفته نیست.

یهقوبی در پایان با اعلام هشدار خطر غرق شدگی، به شهروندان توصیه کرد: از نزدیک شدن به تالاب‌های به وجود آمده ناشی از سیل و محل‌هایی که سیلاب در آن جمع شده خودداری کنند؛ چرا که ممنوعیت شنا در سدهای خاکی به علت تهدیدات بهداشتی و مهم‌تر از آن خطر غرق‌شدگی به واسطه رسوبی بودن تالاب‌ها و چسبندگی ناشی از گل و لای است که این موضوع به دفعات در شهرستان رخ داده و خانواده‌های بسیاری شاهد از دست دادن جوانان خود به علت شنا در سدهای خاکی بوده‌اند.

کد خبر 748567

دیگر خبرها

  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟