Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یک‌هزار نفر از زائران سراسر کشور در اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان اسکان داده شده اند، گفت: این اردوگاه مستقر در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز قابلیت پذیرش و اسکان ۲ هزار نفر زائر در سرزمین شهدا را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سرهنگ محمدعلی ستیزه امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه راهیان نور یک گنجینه معرفت‌سازی برای جوانان است، اظهار کرد: راهیان نور هدیه‌ای از طرف شهدا به مردم و جوانان است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به حضور پرشور دانشجویان در اردو راهیان نور گفت: بیش از ۱۸۵۵ نفر روز از دانشجویان گیلانی در اردوی راهیان نور شرکت کردند که نشان دهنده ولایت‌مداری و بصیرت مردم این استان است که می‌تواند بسیار به رشد معرفت در گیلان کمک کند.   دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان از اسکان هزاران زائر راهیان نور در اردوگاه راهیان نور گیلان خبر داد و افزود: یک‌هزار نفر از زائران سراسر کشور در اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان اسکان داده شدند که جای بسیار قدردانی دارد.   به گفته ستیزه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان مستقر در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز قابلیت پذیرش و اسکان ۲ هزار نفر زائر در سرزمین شهدا را دارد.   وی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید فخری زاده در کشور بیان کرد: قرارگاه شهید فخری زاده برای اولین بار در کشور تشکیل شد. این قرارگاه پذیرای زائرینی است که با خودروی شخصی به راهیان نور عزیمت می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوگاه راهیان نور هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، مدیرعامل بندر خشک در بازدید "دکتر نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع" از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.   ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و وی تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشت.   در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم